هفت بازی و صفر گل؛ بازیکنان بنجل خارجی روی اعصاب هواداران قدم می زنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با وجود پیروزی مقابل پیکان و ثبت چهارمین برد در این فصل، هنوز نتوانسته آنطور که باید هوادارانش را راضی کند و با کسب 12 امتیاز فعلا در بین شش تیم نخست جای دارد.

این تیم برخلاف فصول گذشته اصلا خط حمله خوبی ندارد و با سختی فراوان و اما و اگرهای بسیار شاید بتواند یک گل وارد دروازه رقبا کند؛ نکته تامل برانگیز این که شاگردان کالدرون در خط حمله هنوز نتوانستند گلی را وارد دروازه حریفان کنند و علی علیپور و جونیور با صفر گل زده یکی از بدترین دوران های حرفه ای خود را به صورت مشترک پشت سر می گذارند. علیپور که فصل گذشته با 14 گل زده در بین سه گلزن برتر لیگ قرار داشت حالا بعد از هفت هفته فقط یک پاس گل آن هم در دیدار با پیکان داده است که اصلا آمار قابل قبولی برای او نیست.

همچنین جونیور با قرارداد سنگین 550 هزار دلاری، طی هفت دیدار کلا کار خاصی نکرده و مشخص نیست چه کسانی از حضور این بازیکن در باشگاه بزرگ پرسپولیس سود کردند که با این رقم سنگین حاضر شدند او را سرخپوش کنند.

البته که کالدرون هم از شرایط این بازیکن اصلا راضی نیست و دنبال هر بهانه ای است که هر طور شده از شر این بازیکن خلاص شود و این مسئله را بارها در مصاحبه هایش به عناوین مختلف بازگو کرده است.