همکاری سانچو و نایکی در ساخت زمین فوتبال برای نوجوانان در لندن

وینگر جوان و ستاره این روزهای بروسیا دورتموند، در محله کودکی خود در لندن، اقدام به تاسیس زمین فوتبال برای نوجوانان کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ جیدون سانچو اغلب پیرامون یادگیری فوتبال در کوچه‌های کنینگتون صحبت کرده است. کنینگتون منطقه‌ای در حومه لندن است که سانچو در آن بزرگ شده. بازیکن 19 ساله دورتموند و ملی‌پوش انگلیس، حال در محله خود با تاسیس یک زمین فوتبال به افرادی که فرصت دیده شدن نداشته‌اند، شانس نشان دادن استعداد فوتبال می‌دهد.

سانچو در این خصوص گفت:

“بزرگ شدن در کنینگتون من را تبدیل به مردی کرد که الان هستم. برای سبکی که حالا بازی می‌کنم به منطقه جنوب لندن مدیونم. امیدوارم بچه‌ها آنجا بتوانند داستان خودشان در فوتبال را بنویسند. این زمین تنها می‌تواند یک جرقه برایشان باشد.”

این مرکز فوتبال که Lambeth Tigers نام گرفته است، با استفاده از مربیان و کارگاه‌های آموزشی به 300 کودک و نوجوان از سن 6 تا 18 سال کمک می‌کند تا استعدادهای خود را پرورش دهند.

همانطور که در عکس مشاهده می‌شود، زمین چمن به رنگ مشکی و نارنجی درآمده است تا رنگ‌های باشگاه Lambeth Tigers را تداعی کند. همچنین حروف J و S به عنوان ابتدای نام و نام فامیل جیدون سانچو به همراه لوگوی نایکی در زمین درج شده‌اند.

خبرنگار: سامان خدایی