والیبال جوانان جهان| یلی بهترین اسپکر و اسفندیار بهترین سرویس‌زن دور مقدماتی شدند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تیم چک و تونس و قبول شکست مقابل روسیه توانست به مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان راه پیدا کند. در این مرحله تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه C در گروه F قرار گرفت و با تیم‌های بحرین(تیم دوم‌گروه A)، آرژانتین (تیم اول گروه B) و ایتالیا (تیم اول گروه D) همگروه شد.

در پایان دور مقدماتی برترین‌های هر بخش مشخص شدند که به شرح زیر است:

در بخش امتیازآورترین بازیکنان لوسیانو پالونسکی از آرژانتین با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و پوریا یلی از ایران با کسب 57 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

پوریا یلی، پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران با 96/61 درصد میانگین موفقیت در حمله تا پایان دور اول بهترین آبشار زن رقابت‌ها لقب گرفته است.

در بخش برترین مدافعان مسابقات هم مدافع چینی با 10 دفاع و میانگین یک دفاع در هر ست در صدر ایستاده و مهران فیض‌امام‌دوست با 9 دفاع، 12 خطا و 8 برگشتی با معدل 0/82 در هر ست در جایگاه پنجم قرار دارد.

امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده و کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب 10 امتیاز از سرویس مستقیم در صدر برترین سرویس زننده‌های رقابت‌ها قرار دارد و بعد از او مارک سوتولا از چک قرار گرفته است.

در بین برترین پاسورها هم لیانگ چن از چین در رده نخست قرار دارد و بعد او امیرمحمد فلاحت‌خواه از ایران در رتبه دوم قرار دارد.

محمدرضا حضرت پور در بین برترین دریافت کننده‌های مسابقات جوانان در جایگاه هشتم قرار دارد. زانگ شوی‌کیو در صدر برترین دریافت کننده‌ها ایستاده است.

در بین برترین توپ‌گیرها هم حضرت‌پور، لیبروی تیم ملی جوانان در رتبه چهاردهم قرار گرفته و سانتیاگو لیبروی آرژانتینی بهترین عملکرد را داشته است.

منبع: فارس