والیبال قهرمانی اروپا| بدناروک: فوتبالیست‌های اسپانیا مطرح‌تر از والیبالیست‌های این کشور هستند

  به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جاکوب بدناروک، سرمربی تیم والیبال بدزین لهستان درخصوص عملکرد این تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی اروپا گفت:

به نظر من اختلاف تیم‌های در مرحله مقدماتی با تیم لهستان زیاد بود و به همین دلیل لهستان توانست به راحتی حریفان خود را شکست دهد و تنها یک ست واگذار کرد.

وی که در فینال لیگ ملت‌ها در غیاب هینن هدایت تیم ملی لهستان را برعهده گرفته بود، گفت:

زیباترین بازیی که در این دوره از مسابقات دیدم مصاف ایتالیا با فرانسه بود؛ البته به دلیل درگیری شغلی نتوانستم همه مسابقات را ببینم. 

سرمربی تیم والیبال بدزین که پوریا فیاضی هم به تازگی به عضویت آن در آمده است، درمورد جدی‌ترین حریفان لهستان برای رسیدن به عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد:

من فکر می‌کنم تیم‌های روسیه و فرانسه جدی‌ترین حریفان لهستان در راه رسیدن به قهرمانی خواهند بود. فرانسوی‌ها در مسابقات اخیر عملکرد درخشانی نداشتند و دوباره خود را جمع و جور کرده‌اند و یک کادر فنی قدرتمند دارند. خوب است که در فینال با این تیم روبرو شویم.

بدناروک درخصوص رویارویی لهستان با اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا گفت:

واقعیت این است که

من هیچ مسابقه‌ای از اسپانیا ندیده‌ام و بازیکنان این تیم را نمی‌شناسم. وقتی در لیگ‌های اروپایی بررسی می‌‌کنیم هیچ بازیکن مطرحی از اسپانیا نمی‌بینیم. این تیم نسبت به 12 سال پیش بسیار تغییر کرده و در شرایط کنونی فکر می‌کنم فوتبالیست‌های اسپانیا مطرح‌تر از والیبالیست‌های این کشور هستند.

منبع: فارس