واکنش باشگاه استقلال به اختلاف ساپینتو و فتح‌الله‌زاده

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وظیفه من نیست در حیطه اخلاقی و رفتاری بازیکنان صحبت کنم و نظرم را در این زمین به مدیرعامل می‌گویم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، محمد مومنی در مورد اینکه اختلافی بین فتح‌الله‌زاده و ساپینتو به وجود آمده یا خیر، تصریح کرد: من که در این زمینه چیزی نشنیدم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا بیرون می‌آید ولی در باشگاه استقلال اختلافی نیست، اگر هم باشد به بیرون درز نمی‌کند چراکه ما تلاش می‌کنیم همه اختلافات‌مان را حل کنیم و هواداران را نگران نکنیم.

مومنی در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی قایدی و محمد محبی در میهمانی شبانه حضور پیدا کردند و فتح‌الله‌زاده و ساپینتو هم به این دو بازیکن تذکر داده‌اند، گفت: من در حیطه اخلاقی و رفتاری بازیکنان وارد نمی‌شوم. اگر حاشیه‌ای برای تیم ایجاد شود هم مدیرعامل باشگاه به آن رسیدگی می‌کند و جوابگو خواهد بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه به عنوان یک مدیر باشگاه چه صحبتی درخصوص این اتفاق با مدیرعامل باشگاه خواهد داشت عنوان کرد: وظیفه من این نیست که در مسائل شخصی بازیکنان ورود کنم. من انتقادی به رفتارهای بازیکن ندارم چون بازیکن باید خودش به مدیرعامل جوابگوی رفتارهایش باشد. من اگر نظری داشته باشم آن را به مدیرعامل باشگاه می‌گویم.

بیشتر بخوانید:
 انتهای پیام/