واکنش جانشین نویر بعد از پیوستن به بایرن

دروازه بان جدید بایرن از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ در ادامه فصل نمی‌تواند از مانوئل نویر به خاطر آسیب دیدگی استفاده کند. نویر کل فصل را از دست داده و بایرن‌مونیخ مدت‌هاست به دنبال جایگزینی شایسته برای نویر است و در نهایت با سنگربان سوئیسی به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرارداد او امضا شد.

یان سومر تا سال۲۰۲۵  با بایرن قرارداد امضا کرد. او بعد از حضور در بایرن گفت: مشتاقانه منتظر بازی در بایرن هستم. بایرن یک باشگاه بزرگ و با قدرت است و من بارها مقابل بایرن بازی  کرده‌ام. از کیفیت این باشگاه کاملا آگاه هستم. افتخار می کنم که اکنون عضوی از بایرن هستم. چالش‌های بزرگی در پیش داریم. من واقعا مشتاقانه منتظر شروع کار با همکاران جدیدم هستم. می‌خواهم از سران بوروسیا مونشن گلادباخ برای هشت سال و نیم فوق‌العاده در این تیم تشکر کنم.

این دروازه بان ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۴ برای بوروسیا مونشن گلادباخ بازی کرده و از آن زمان تاکنون ۳۳۵ بازی انجام داده و ۹۰ بار کلین شیت کرده است.

بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست گروهش صعود کرد و باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.

انتهای پیام/