واکنش روز | مصاحبه جنجالی انصاری‌فرد علیه کمیته انضباطی به حق است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس تهران در این فصل بدجور چوب محرومیت و احکام کمیته انضباطی را خورده است؛ علاوه بر محرومیت یک مسابقه از حضور تماشاگرانش در دیداری خانگی، 9 جلسه هم دو بازیکن این تیم توسط کمیته انضباطی محروم شده اند که در نوع خودش تا پایان هفته دهم رکورد عجیب و باورنکردنی محسوب می شود.

در این میان یکی از محرومیت های عچیب این فصل محرومیت شجاع خلیل زاده توسط کمیته انضباطی بود که با استناد به یک عکس او سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد. در دیدار پرسپولیس و استقلال عکسی منتشر شده که شجاع خلیل زاده به داور هیس داده است. وکیل حقوقی باشگاه با حضور در کمیته استیناف ثابت کرد که هیچ فیلمی از این اتفاق وجود ندارد و داور نیز گزارشی در این باره منتشر نکرده است اما بازهم محرومیت شامل حال این بازیکن شد. در ادامه فرشاد احمدزاده نیز دو بار توسط این کمیته از حضور در زمین مسابقه محروم شد.

محمدحسن انصاری فرد اما صبح امروز با مصاحبه ای طولانی و البته جنجالی نسبت به اتفاقات مشابه در لیگ برتر و بی تفاوتی کمیته انضباطی صحبت کرد که بخشی از آن را باهم مرور می کنیم:

« 9 جلسه محرومیت انضباطی در حالی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده که حداقل 5-4 جلسه آن با توجه به دیگر احکام صادره حق تیم نبوده و در قبال تخلفات دیگر تیم‌ها همچون پرسپولیس سخت گیرانه حکم داده شده. مثلا محرومیت شجاع خلیل‌زاده که نه داور و نه ناظر بازی گزارشی نداده بودند کاملا غیرمنصفانه بود. در برخی موارد محرومیت اصلا حق پرسپولیس نبود و این حقیقتا به تیم لطمه وارد کرده آن هم در حالی که این وضعیت دقیقا در برنامه ریزی مسابقات و اشتباهات داوری هم به نفع برخی تیم‌ها تمام شده و به ضرر پرسپولیس. هر جا که حق تیم و بازیکنی از پرسپولیس تضییع شود نه سکوت می‌کنیم و نه دست روی دست می‌گذاریم».

خبرنگار: سپهر خرمی