واکنش سیمئونه به تساوی مقابل منچستریونایتد

سرمربی اتلتیکومادرید از نمایش تیمش تمجید کرد و از اتفاقات بازی گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید مقابل منچستریونایتد به تساوی یک بر یک رسید تا از برد خانگی محروم بماند.

دیگو سیمئونه در خصوص این مسابقه گفت: سر یونایتد خیلی توپ را به گردش درآورد. برونو یک پاس تند و تیز داد و ما نتوانستیم جلوی انتقال توپ سریع آنها را بگیریم. رینیلدو می‌توانست بهتر کار کند ولی ما می‌دانیم در چنین انتقال توپ‌ها گرفتن توپ بسیار سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: من از روحیه تیم راضی هستم. مجموع کار ما خیلی خوب بود. من دیدم که بازیکنانم تلاش کردند و چقدر خوب بازی کردند و به همین خاطر بود که تا دقیقه 76 هیچ تعویضی نکردم. از روش بازی راضی بودم و همه چیز طبق برنامه بود.

سرمربی اتلتیکومادرید اضافه کرد: آنها هم دفاع کردند. ما نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل بدل کنیم. چند فرصت گلزنی از دست دادیم. همه چیز به بازی برگشت مربوط شده و هیچ چیزی تغییر نکرده است. این مسابقه فوتبال است و ما در یک هشتم نهایی حضور داریم. ما باید در خانه به برد می‌رسیدیم ولی بازی برگشت همچنان وجود دارد. از نمایش راضی هستم و معتقدم که نتیجه بازی به خاطر اتفاقات بازی بود. ما فرصت پیروزی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سیمئونه اظهار داشت: ما امیدواریم و هیچ چیز تغییر نکرده است. مساوی کرده ایم و قرار است به خانه آنها برویم و در اولدترافورد با آنها بازی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اتلتیکومادرید – منچستریونایتد
پخش زنده بازی تیم های فوتبال بارسلونا – اتلتیکومادرید امروز شنبه 16بهمن
محرومیت بازیکنان منچسترسیتی، اتلتیکومادرید و اینتر با حکم یوفا

 

انتهای پیام/