واکنش عجیب فدراسیون فوتبال به شایعه مذاکره با برانکو: تایید یا تکذیب نمی‌کنیم!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ «برانکو در آستانه هدایت تیم ملی ایران قرار دارد»! این موضوعی است که در یکی دو ساعت اخیر تبدیل به تیتر یک اغلب رسانه های داخلی شده است و با دیدار سفیر ایران در کرواسی با برانکو این شایعات در حال تبدیل شدن به یقین است.

اما فدراسیون فوتبال طی واکنشی عجیب درخصوص این شایعات گفته که این صحبت ها را نه تایید می کنیم نه تکذیب! واکنش یک بام و دو هوا از سوی نهادی که مسئول مستقیم مذاکره با مربی جدید است:« با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول و اینکه سرنوشت صعود به دست تیم ملی است، بستر فعلی در موضوع همگرایی آحاد مردم، رسانه ها و حمایت تام و تمام از ملی پوشان در چهار بازی مهم پیش رو بیش از پیش حائز اهمیت به نظر می رسد. فدراسیون فوتبال در حال حاضر در موقعیت تایید یا تکذیب گمانه زنی های مطرح شده قرار ندارد.»

ابراهیم شکوری نیز به عنوان سرپرست دبیرکل سعی کرد به نوعی این موضوع را غیرمستقیم تکذیب کند: «فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می‌شود. هر اتفاقی که در مورد تیم ملی فوتبال رخ دهد را از طریق سایت اعلام می‌کنیم و دلیلی ندارد علاقه‌مندان به فوتبال از طریق رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد کنند.»