واکنش مسئولان بالامرتبه کشوری به ماجرای مشکلات هواداران در مشهد

مسئولان بالا رتبه کشور از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور به ماجرای پیش آمده درباره ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در انتخابی جام جهانی 2022 قطر که به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد برگزار شد با وجود تاکید های گذشته فیفا  و همچنین فروش بیش از 4 هزار بلیت به هواداران خانم ، از ورود آن ها به محل برگزاری بازی ممانعت به وجود آمد.

اتفاقاتی که باعث شد واکنش های زیادی به ماجرای ورود هواداران خانم به ورزشگاه وجود داشته باشد و مقامات مختلفی نسبت به آن واکنش داشته باشند.

رئیس جمهور در همین خصوص دستورات ویژه ای صادر کرد و گفت: در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد در خصوص فرآیند فروش بلیط، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا در رعایت سقف مجاز تماشاچیان و تضییع حقوق برخی از شهروندان خصوصا بانوان که برای تماشای مسابقه، بلیط تهیه کرده بودند، رئیس جمهور وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف نمود.

همچنین در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی  هم نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد:

انتهای پیام/