واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل تراکتور

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : با این تفاسیر دیدار استقلال و تراکتور بازی بسیار تماشاگرپسند و جذابی در ورزشگاه آزادی از آب در خواهد آمد اطمینان دارم که جواد نکونام، دستیارانش و بازیکنان فقط برای پیروزی پای به میدان می‌گذارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه   ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال و تراکتور در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت:الان به جایی از مسابقات رسیده‌ایم که حساسیت‌های زیادی در تمامی بازی‌ها وجود دارد. تراکتور درست است این فصل فراز و نشیب زیادی داشته، اما تیم قابل احترامی است. استقلال هم امسال شروع بسیار خوبی داشته و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. هر دو تیم بازیکنان باکیفیتی دارند و قطعاً از لحاظ تاکتیکی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی افزود:با این تفاسیر دیدار استقلال و تراکتور بازی بسیار تماشاگرپسند و جذابی در ورزشگاه آزادی از آب در خواهد آمد. اطمینان دارم که جواد نکونام، دستیارانش و بازیکنان فقط برای پیروزی پای به میدان می‌گذارند و امیدوارم روند خوب این فصل استقلال مقابل تراکتور ادامه داشته باشد.

کارشناس فوتبال در مورد ضعف خط دفاعی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد:همه می‌دانند زمانی که استقلال باید یارگیری می‌کرد، اتفاقاتی رخ داد که نکونام نتوانست بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و تیم خوبی را مهیای بازی در لیگ برتر کند. حتی مدافعی مثل عارف غلامی هم حفظ نشد و ایمان سلیمی به استقلال پیوست که کم تجربه است. روزبه چشمی در پست اصلی خودش بازی نمی‌کند و به اجبار در خط دفاعی از او استفاده می‌شود. تنها محمدحسین مرادمند است که به صورت تخصصی در پست دفاع کار می‌کند. به همین خاطر در بعضی از بازی‌ها خط دفاعی استقلال متزلزل بوده، اما هر هفته که از مسابقات می‌گذرد، مدافعان انسجام بهتری در مسابقات خودشان پیدا می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد بلانکو در تیم فوتبال استقلال گفت:بلانکو بازیکن توانمند و با‌تجربه‌ای است که باید به او زمان بیشتری بدهند تا در ترکیب استقلال جا بیفتد و با سایر بازیکنان هماهنگی تیمی را ایجاد کند. قطعاً نکونام با برنامه این مهاجم را گرفته است و کادر فنی نیز در هر بازی مهلت بیشتری به این مهاجم می‌دهد تا خودش را در ترکیب تیم نشان بدهد. بلانکو می‌تواند در بازی‌های بزرگ همچون دیدار با تراکتور به کمک استقلال بیاید، اما بستگی دارد که کادر فنی برای استفاده از او مقابل تراکتور چه برنامه‌ای داشته باشد.

عالمی درباره درگیری لفظی نکونام و گل‌محمدی خاطرنشان کرد:به طور حتم دعوا و بحث بین افراد و تیم‌ها، آرامش دو تیم را به هم می‌زند. البته زمان همه چیز را درست می‌کند و باید اجازه بدهند تا این اختلافات حل شود. هر دو مربیان خوب و باتجربه‌ای هستند و ان‌شاالله با لطف پروردگار مشکلات بین‌شان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/