واکنش کلوپ به شایعات حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد

یورگن کلوپ به شایعات حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد، واکنشی جالب نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شرایط لیورپول پس از شکست در زمین وستهام کاملا عوض شده و این تیم هفته قبل توانست در لیگ برتر با 4 گل بر آرسنال پیروز شود و چهارشنبه شب نیز پورتو را در لیگ قهرمانان 2-0 شکست داد.

قرمزها فردا میزبان ساوتهمپتون هستند و برای ماندن در جمع بالانشین ها باید از این بازی نیز سه امتیاز را کسب کنند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« اوضاع بهتر از چند وقت قبل است. حدودا ده روز قبل در مجموع دو هافبک داشتیم و حالا گزینه‌های بیشتری در اختیار دارم. تیاگو هافبک فوق‌العاده‌ای‌ است و عملکرد اوکسلید چمبرلین نیز در این مدت عالی بوده است. ضمن اینکه شرایط فابینیو، رابرتسون و هندرسون را باید بازی به بازی بررسی کنیم.

لازم است که در بازی‌مان به تعادل و بالانس مناسبی بین دفاع و حمله برسیم. درست است که معمولا گل‌های زیادی می‌زنیم اما باید در دفاع بهتر شویم. سطح لیگ برتر سال به سال بالاتر می‌رود و رقابت سنگین‌تر می‌شود.»

رقیب فردا:« ساوتهمپتون با سیستم 2-4-4 خاص خود تیم‌های بزرگ را به دردسر انداخته و ما هم باید مقابل آن‌ها خلاق باشیم و توپ را در اختیارشان نگذاریم. بازی خانگی است و باید از جو ورزشگاه نهایت استفاده را ببریم.»

رالف رانگنیک به عنوان مربی جدید منچستریونایتد:« اصولا تا زمانی که چیزی قطعی نشده نمی‌توانیم درباره‌ش حرفی بزنیم؛ اما باید بگویم که رانگنیک عملا دو باشگاه آلمانی را از هیچ به بزرگی رسانده و متأسفانه یونایتد از حضور او سود خواهد برد؛ خبری بد برای ما و تمام رقبای لیگ برتری.»

بیشتر بخوانید:

کلوپ: ممکن بود مقابل پورتو مغلوب شویم
درگیری و جدال لفظی کلوپ و آرتتا در حاشیه دیدار لیورپول و آرسنال
کلوپ: بی‌صبرانه منتظر رویارویی با جرارد هستم

انتهای پیام/