واکنش یزدی به اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس

     مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس در بازی با تیم ما مقابل توانمندی بازیکنان ما کاملا تسلیم بود اما باید چکار کنیم که زور ما به فدراسیون، ناظر، نماینده و سایر تیم‌ها نمی‌رسد.

    نماینده فدراسیون ۵، ۶ بار از زمین چمن ورزشگاه ما بازدید داشته و ایرادی نگرفته است اما بعد افشین پیروانی و یحیی گل محمدی ایراد می‌گیرند که چمن بلند است و بعد هم ۱۰ دقیقه قبل از آغاز بازی، چمن کوتاه می‌شود. می‌خواهم بدانم این نماینده، نماینده بازی بود یا نماینده پیروانی و گل محمدی؟ آیا اگر در ورزشگاه آزادی می‌گفتیم زمین چمن بلند است، این اجازه را به ما می‌دادند که بگوییم چمن را کوتاه کنید؟

    پرسپولیس با شانتاژ بازی و جو دادن به هواداران ما و تحریک آنها و داور، سه امتیاز را گرفت و رفت. همه دیدند که نفت، فوتبال روبه جلو و مالکانه و تأثیرگذار ارائه داد. پرسپولیس کاملا تسلیم بازی مالکانه تیم ما بود.

    جالب است در این بازی هواداران پرسپولیس ترقه پرتاب می‌کردند که دیده نشد اما بعد وقتی هواداران ما دو بطری آب پرتاب کردند بازی را قطع می‌کنند. بعد داور در پایان بازی دو سوت به سود ما می‌زند که جو را کنترل کند. نمی‌دانم درباره این داوری باید چه بگویم و چه جمله ای به کار ببرم اما خیلی راحت داور پنالتی پرسپولیس را می‌بیند ولی پنالتی ما را می‌گوید ندیدم. مگر می‌شود؟ آقای داور تو آمدی که همه صحنه‌ها را ببینی. اگر قرار باشد نبینی برای چه آمدی؟ تو آمدی عدالت را برقرار کنی ولی ما عدالتی ندیدیم. نمی‌دانم به کمیته داوران یا سازمان لیگ باید شکایت کنیم. اعتراض هم کنیم مجدداً برای ما پرونده درست می‌کنند و باید به کمیته اخلاق برویم و پاسخ بدهیم.

    بیشتر بخوانید:

    سرناسازگاری کی روش با پرسپولیسی ها
    آمار عجیب حریفان پرسپولیس در ۶ هفته اول
    حسین شنانی: چون پرسپولیس هستند علیه‌شان پنالتی نمی‌گیرند

    انتهای پیام/