ورزشی ها ۴۰۰ زندانی غیرعمد را آزاد کردند

مسئول بسیج ورزشکاران کشور در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی اعلام کرد تاکنون ۴۰۰ زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج ورزشکاران از زندان‌های کشور آزاد شده‌اند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از کرمان، مهدی میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی اظهار داشت: در ورزش واژه‌های عمیقی با عنوان فتوت، جوانمردی، منش پهلوانی و دستگیری از مظلوم را داریم و اگر بخواهیم این روحیه جهادی و مرام پهلوانی و مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را در ورزش جاری و ساری کنیم باید رویدادی برگزار کنیم تا ورزشکاران با این روحیه عجین شوند، بنابراین رزمایش‌های تخصصی را برگزار می‌کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: دو مأموریت تخصصی در حوزه بسیج ورزشکاران، تهیه و توزیع اقلام ورزشی در مناطق کم برخوردار برای غنی‌سازی اوقات فراغت و انجام ورزش تخصصی را دنبال می‌کنیم.گروه‌های جهادی در دانشکده تربیت بدنی در زمینه شناسایی ناهنجاری‌های ساختاری و حرکتی و اصلاح آنها اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران کشور خاطر نشان کرد: ورزشکاران بسیجی همچنین مجموعه‌ای از مأموریت‌های عمومی مانند ساخت و ساز، لایروبی قنوات، تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه، بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر را انجام می‌دهند. پویش‌های نذر خون و نذر رهایی نیز توسط ورزشکاران بسیجی انجام می‌شود. با توجه به وجود فرهنگ گلریزان در بین ورزشکاران تاکنون 400 زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج ورزشکاران از زندان‌های کشور آزاد شده‌اند.

میرجلیلی ادامه داد: کرمان به‌عنوان میزبان رزمایش جهادگران فاطمی سه انتخاب شد، چرا که شرایط ویژه‌ای دارد و شهدای والامقام به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج یونس زنگی‌آبادی را دارد. رزمایش جهادگران فاطمی سه در کشور با کد و رمز یا فاطمه الزهرا (س) آغاز می‌شود و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد. پنج هزار و 135 ورزشکار شهید در کشور داریم و رزمایش فاطمی سه با انتخاب شهید عجمیان به‌عنوان شهید شاخص امنیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/