وزیری : هدفم کسب مدال در المپیک است / برخی تصور نمی‌کردند من سهمیه بگیرم

کماندار المپیکی ایران گفت: هدفم این است تیراندازی با کمان ایران را در المپیک به مدال برسانم و اعتقاد دارم که این ظرفیت وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، میلاد وزیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بدون شک راهیابی به المپیک یک افتخار بزرگ است بویژه آنکه بعد از سال ها دوری توانستم به این افتخار دست یابم اما صرف حضور دیگر برای من مهم نیست چرا که هدفم این است تیرو کمان ایران را در المپیک  به مدال برسانم و اعتقاد دارم که این ظرفیت و پتانسیل در تیروکمان ایران وجود دارد.

کماندار ملی پوش ایران تصریح کرد:  واقعیت این  است که برخی تصور می کردند من نتوانم بدلیل چند سال دوری از این رشته سهمیه المپیک را برای کشورمان به ارمغان آورم اما این اتفاق در حالی رخ داد که به خودم اطمینان داشتم و از طرفی حمایت و اعتماد صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان قابل توجه بود که برای من انگیزه مضاعفی بوجود آورد این جای تقدیر دارد.

 وزیری گفت: کمانداران ملی پوش رویدادهای زیادی را سپری نکردند در حالی که اگر در مسابقات بیشتر حضور پیدا می کردیم چه بسا سهمیه های بیشتری بدست می آمد. مسابقات قهرمانی آسیا واقعا از سطح بسیار بالایی برخوردار است چرا که سطح آسیا در تیروکمان سطح جهانی است به همین دلیل باز هم خواستار حمایت بیشتر از تیرو کمان هستیم و شک نکنید حمایت های بیشتر منجر به افتخارات افزونتر هم خواهد شد.

این کماندار تاکید کرد: با تمام توان برای هدفم که مدال المپیکی تیرو کمان است تلاش می کنم و امیدوارم تیرو کمان هم در کنار کشتی، وزنه برداری و تکواندو در المپیک مدال آور باشد.

منبع: فارس