وظیفه سخت یحیی برای مثلث دفاعی پرسپولیس

هر زوج دفاعی که برای پرسپولیس بازی کند و هر گلری که وظیفه سنگربانی را داشته باشد، کار سختی پیش رو خواهد داشت چرا که وظیفه ای مهم از سوی کادرفنی به آن ها محول شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در فصل جاری سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع میانی مورد استفاده توسط کادرفنی پرسپولیس بوده‌اند. شجاع 19 بازی از 26 مسابقه را فیکس بود، کنعانی زادگان 17 بازی و سیدجلال حسینی هم 13 بازی. محمد انصاری 18 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت اما تنها 3 بار مدافع میانی بود. حالا باید دید در 9 بازی باقی مانده لیگ برتر که ممکن است با دو دیدار جام حذفی و 4-6 بازی آسیایی هم همراه شود، یحیی کدام زوج را در ترکیب قرار خواهد داد.
هر زوج دفاعی که برای پرسپولیس بازی کند و هر گلری که وظیفه سنگربانی را داشته باشد، کار سختی پیش رو خواهد داشت چرا که وظیفه ای مهم از سوی کادرفنی به آن ها محول شده است. پرسپولیس فصل گذشته با یک گل خورده بیشتر قافیه برای کسب عنوان بهترین خط دفاعی را به استقلال واگذار کرد و رقیب آبی پوش موفق شد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر (13) شود. حالا پرسپولیس که تاکنون 10 گل خورده، اگر بتواند برابر حریفان خود عملکرد خوبی داشته باشد، فرصت این را دارد که رکورد آبی ها را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید :

آخرین وضعیت خارجی‌های پرسپولیس از زبان یحیی گل‌محمدی