وقتی بخشنامه رسول پناه برای کارمندانش بی ارزش است!

رسول پناه با صدور بخشنامه ای اعلام کرد به جز خودش و مدیران روابط عمومی و رسانه این باشگاه هیچ یک از معاونان، مشاوران و مسئولان پرسپولیس حق ندارند درباره امور مربوط به تیم و باشگاه مصاحبه ای کرده یا در فضای مجازی مطلبی را منتشر کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حدود سه هفته قبل و پیش از دیدار پرسپولیس با شارجه در لیگ قهرمانان اطلاع رسانی غیرواقعی رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه درباره پرداخت پاداش به بازیکنان و مربیان پرسپولیس سبب شد اعضای تیم با انتشار یک استوری مشترک در صفحه شخصی خود مقابل باشگاه قرار گرفته و اعلام کنند از دریافت این پاداش بی خبر هستند! حتی گل محمدی از ناراحتی نام وی را هم اعلام کرد تا میزان دلخوری خود را از این جریان نشان دهد.

پس از این اقدام رسول پناه با صدور بخشنامه ای اعلام کرد به جز خودش و مدیران روابط عمومی و رسانه این باشگاه هیچ یک از معاونان، مشاوران و مسئولان پرسپولیس حق ندارند درباره امور مربوط به تیم و باشگاه مصاحبه ای کرده یا در فضای مجازی مطلبی را منتشر کند.

این رویه تا پس از اتمام بازی های پرسپولیس در منطقه غرب لیگ قهرمانان ادامه داشت اما یکی دو روز پس از دیدار نیمه نهایی با النصر، بار دیگر شاهد مصاحبه ها و فعالیت های مجازی آنها در زمینه های مختلف بودیم.

بیشتر بخوانید:
رسول پناه: پرسپولیس نگرانی برای پرونده النصر ندارد/ خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان مشکلی ندارند
جلسه ویژه رسول پناه با وزیر ورزش
جلسه رسول پناه با مدیربرنامه‌های خلیل زاده

انتهای پیام/