ویدئو خداحافظی سرمربی استقلال / استراماچونی : تا ابد عمیقا استقلالی خواهم ماند، از ته قلبم + ترجمه

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم استقلال که نه روزپیش ایران را به علت مشکلاتی که با این باشگاه داشت ترک کرده بود؛ با انتشار یک ویدئو از استقلال خداحافظی کرد!

استراماچونی در ویدئو خداحافظی اش گفت:

“صبح همگی به خیر

لازم می دونم به خاطر چند خبر نادرست و گمراه کننده که در چند روز گذشته در بعضی رسانه ها، چه ایرانی چه در جاهای دیگر دنیا، منتشر شده شفاف سازی کنم:

بعد از بیش از 5 ماه مجبور شدم تهران رو ترک کنم. در تمام این مدت سعی کردم همه مشکلات رو با مدیران باشگاه حل کنم. از روزی که تهران رو ترک کردم همواره سعی کردم راهی پیدا کنم تا دوباره به استقلال برگردم و کارم رو با این تیم و با بازیکنانم شروع کنم تا دوباره با هم و در کنارهواداران عزیز آبی لذت ببریم.

علیرغم همه تلاش های من و نیت خوبی که داشتم، متاسفانه باشگاه هیچ اقدامی نکرد و اگه بخوام حقیقت رو بگم، به خاطر عشق و احترامی که نسبت به بازیکنان و هوداران استقلال دارم، اعلام می کنم و تاکید می کنم که از 9 روز پیش که من تهران رو ترک کردم، هیچ چیزی تغییر نکرده. من دیگه سرمربی استقلال نیستم. دیروز تو بعضی رسانه های عمومی و یک برنامه تلویزیونی اعلام کردند که حق و حقوق من پرداخت شده در حالی که من چیزی دریافت نکرده ام. این برای من خیلی بده و وکلای من سخت تلاش می کنند که قانونا از حقوق من حمایت کنند. ولی من میخوام رسما به هوادارانم بگم که اونها با این شرایط نمی تونن معامله کنند و من هم نمی تونم زیر بار معامله ای برم که تصویر من رو به عنوان یک سرمربی حرفه ای فوتبال خدشه دار کنه. من واقعا نمیدونم آیا این افراد میخوان من در استقلال باشم، اما چیزی که ازش مطمئنم اینه که من الان واقعا خسته ام؛ خسته از این پنج ماه، خسته از این رفتارها، خسته از رفتار مدیر باشگاه.

به همه بازیکنان تیم که هر روز با من تماس میگیرن و من تا ابد به خاطر کارهایی که برام کردن ازشون ممنون و قدردان هستم، فقط میخوام بگم که امروز باید برای استقلال بازی کنن و ببرن. من تا ابد عمیقا استقلالی خواهم ماند، از ته قلبم. برای بازیکنانم آرزوی موفقیت می کنم، همینطور برای بازی امروزشون. باید تلاش کنید تا برنده بشید و در صدر جدول بمونید.

ارادتمند

آندره آ استراماچونی”