ویلموتس به دستور یک شخص، بازیکن جدید به اردوی تیم ملی دعوت کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران عصر پنج شنبه در دیداری به ظاهر آسان مقابل کامبوج قرار می گیرد تا دومین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی را برگزار کند.

در این میان زمانی که مارک ویلموتس لیست تیم ملی ایران را برای این دیدار و تقابل با بحرین اعلام کرد، بسیاری از کارشناسان دست به تحسین سرمربی تیم ملی پرداختند چرا که عقیده داشتند خط خوردن علیرضا جهانبخش و وریا غفوری و مهدی ترابی به دلیل افت یکی دوماه اخیرشان، حرکتی منطقی از سوی سرمربی بوده تا تلنگری به آنها زده شود و در اردوهای بعدی حاضر شوند؛ اما اتفاق روز گذشته باعث شد تا جامعه فوتبالی نسبت به لیست سفارشی سرمربی صحبت کنند!

ماجرا از این قرار است که طبق قانون سازمان لیگ هر باشگاهی که بیش از سه بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داشته باشد، می تواند درخواست تعویق دیدارش را در لیگ یا جام حذفی داشته باشد. به طور مثال پرسپولیس به دلیل داشتن پنج بازیکن در تیم ملی، دیدار جام حذفی اش به تعویق افتاد.

سپاهان اما فقط سه بازیکن در تیم ملی داشت؛  پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی! به همین خاطر دیدار این تیم در جام حذفی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی لغو نمی شد تا اینکه به یکباره امید نورافکن از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان منتقل شد تا تعداد ملی پوش های سپاهان به عدد چهار برسد؛ دیدار این تیم نیز برای جام حذفی لغو شد!

این شبهه حالا برای تیم ملی ایجاد شده که ویلموتس به دستور یکی از مقامات فدراسیون فوتبال و برای خوشایند یکی از تیم ها بازیکن به لیست تیمش اضافه کرده است!

خبرنگار: سپهر خرمی