پاتک آبی های لندن به آبی های میلان

مدیران باشگاه چلسی برای جذب دنزل دومفرایس، مدافع هلندی و جوان اینتر با این باشگاه وارد مذاکره شده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بعد از جدایی اشرف حکیمی و انتقال او به پاری سن ژرمن، دنزل دومفرایس ملی پوش جوان و هلندی تنها یک سال پیش از آیندهوون به باشگاه اینتر نقل مکان کرد و در اولین فصل حضور خود در ترکیب این تیم نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران اینتر برای حل مشکلات مالی خود مشکلی با فروش دنزل دومفرایس در تابستان امسال ندارد و یک مدافع راست دیگر این تیم نیز در آستانه جدایی قرار دارند.

چلسی برای خرید دنزل دومفرایس وارد عمل شده و در روزهای اخیر مذاکرات بین طرفین شدت گرفته است و مدیران اینتر به چلسی اطلاع داده اند که می توانند این مدافع هلندی را با پرداخت مبلغ 40 میلیون یورو به خدمت بگیرد. البته تیم انگلیسی معتقد است که این قیمت بیش از حد بالا محسوب می شود، اما آنها مذاکرات ادامه خواهد داد و همچنان امیدوارند بتوانند بازیکن مورد علاقه توماس توخل را جذب کنند. همچنین چلسی در جریان این مذاکرات شرایط انتقال میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک و 27 ساله نراتزوری را نیز جویا خواهد شد.

به نظر می رسد این باشگاه ظاهرا در کورس ژول کونده از بارسلونا شکست خورده و در صورت امکان می خواهد یک مدافع وسط باکیفیت به ترکیب خود اضافه کند. آبی های لندن در فصل تابستان امسال آنتونی رودیگر و آندریاس کریستنسن را در خط دفاعی از دست داده اند و به نظر می رسد این اتفاق در مورد مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا نیز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/