پادوانی: دربی برای استقلال بود/ تیم مجیدی یک نظم عالی دارد

با حضور فرهاد مجیدی آنها طی مسابقات اخیر بعد از دربی گذشته شکستی نداشته‌اند که این آمار بسیار خوب و قابل تحسینی است چرا که می‌دانم آنها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لئوناردو پادوانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر فرصت داشته باشم بازی‌ها را دنبال می‌کنم یا در فضای مجازی از ویدیوها و اخبار مطلع می‌شوم. در مورد تیم می‌دانستم اخیرا سایپا را شکست دادند و به همین دلیل روحیه خوبی برای دربی داشتند. من قبل از بازی هم پیش بینی می‌کردم که دربی برای استقلال باشد چون برای کسب جام انگیزه دارند و امیدوارم در پایان این تورنمنت هم به این نتیجه برسند.

وی افزود:بازی آنطور که پیش بینی می‌شود جذاب نبود ولی در همین وضعیت استقلال تیم بهتری نسبت به حریف بود و موقعیت‌های بیشتری داشت که طبیعی بود نتیجه بازی هم برای آنها باشد چون تلاش بیشتری داشتند.

او در مورد تیم استقلال ادامه داد: با حضور فرهاد مجیدی آنها طی مسابقات اخیر بعد از دربی گذشته شکستی نداشته‌اند که این آمار بسیار خوب و قابل تحسینی است چرا که می‌دانم آنها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با این وجود تلاش دارند تا هواداران را شاد کنند اما منظم هستند و تیم مجیدی یک نظم عالی دارد.

بیشتر بخوانید:
استقلال درگیر پرونده‌های استراماچونی و پادوانی
پادوانی: در استقلال مصدوم شدم ولی به راحتی مرا رها کردند/ از دست رفتن…
پادوانی: دیگر نمی‌توانم راه بروم و از سینه به پایین هیچ حرکتی ندارم

انتهای پیام /