پاراالمپیک 2020 توکیو|خیرالله‌زاده: هرمسابقه برای من یک فینال است

جودوکار پارالمپیکی هر چند در لیست نفرات اعزامی جزو مدال آوران شانس کسب مدال نقره قرار گرفته ام، اما برای خوش رنگ ترین مدال در پارالمپیک رقابت خواهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  محمدرضا خیرالله زاده پیش از اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو درباره آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: مدت ۲ هفته است که آخرین اردوی آمادگی خود را در آکادمی ملی المپیک زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده (سرمربی) و فرهاد معابی (مربی) سپری می کنم و در شرایط خوبی قرار دارم.

وی گفت: برای حضور در چنین رویداد بزرگی ۵ سال است تلاش می کنم و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته ام تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنم. 

خیرالله زاده در ارزیابی از حریفانش خاطرنشان کرد: به جز نماینده کوبا، آذربایجان و کره جنوبی که رقابتی با آنها نداشتم به تمام حریفان پارالمپیکی خود در مثبت ۱۰۰ کیلوگرم شناخت کامل دارم و  بارها در تورنمنت های مختلف آنها را شکست داده ام.

این جودوکار پارالمپیکی اضافه کرد: هر چند برای اولین بار در پارالمپیک شرکت می کنم اما به دلیل حضور در تورنمنت های مختلف آسیایی و جهانی از تجربه زیادی برخوردارم و به خاطر شناخت کامل از حریفانم استرسی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک ندارم.

خیرالله زاده در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات با کمبودی مواجه بودید یا خیر؟ افزود: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان بهترین شرایط را از نظر امکانات و تجهیزات داشتیم، امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به تمام زحمات پاسخ مثبت بدهم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال طلای سنگین وزن در پارالمپیک توکیو را دارید، گفت: هر رقابت در بازیهای پارالمپیک برای من یک فینال است، قول می دهم بهترین نتیجه را کسب کنم.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|ورزشکاران افغان پارالمپیک توکیو را از دست دادند
پاراالمپیک 2020 توکیو|اولاد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل…
پاراالمپیک 2020 توکیو|پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به پارالمپیک توکیو
پاراالمپیک 2020 توکیو|جاهدی: فقط به دنبال فینال A هستم

انتهای پیام /