پاراالمپیک 2020 توکیو|اولاد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل کردم

پرتابگر پارالمپیکی گفت: با آمادگی بالایی که در پرتاب وزنه دارم علاوه بر کسب طلا در توکیو، به دنبال رکوردشکنی نیز هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،
پاراالمپیک 2020 توکیو|آقا کوچکی: ارزش های تیم بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا… درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: در حال حاضر از آمادگی بدنی بالا و شرایط روحی و روانی خوبی برخوردارم و تمام تلاشم بر این است که در هر دو ماده وزنه و دیسک (که رنکینگ یک و سوم دنیا را دارم) به مدال طلای پارالمپیک دست پیدا کنم.

وی گفت: با حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک از نظر امکانات و تجهیزات شرایط خوبی برای ورزشکاران پارالمپیکی فراهم شده است، به طوری که برای حفظ سلامتی ورزشکاران هر ورزشکار با مربی تخصصی خود در یک اتاق مجزا قرار دارد و شرایط تمرینات به گونه ای است که ورزشکاران در ساعت های مختلف در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب بدون این که ارتباطی با یکدیگر داشته باشند تمرینات خود را پیگیری می کنند. 

اولاد خاطرنشان کرد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل کردم و اکنون سعی دارم علاوه بر کسب مدال طلا در پرتاب وزنه رکوردشکنی نیز داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه هستید، افزود: شرایط از هر نظر راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. تنها مشکل بحث کفش های پرتاب است که فدراسیون سفارش داده که امیدوارم این هفته به دستم برسد.

اولاد در پایان زمان اعزام خود به بازی های پارالمپیک توکیو را ۳۰ مرداد عنوان کرد و گفت: طبق برنامه بازیهای پارالمپیک، ۸ شهریور در وزنه و ۱۱ شهریور در دیسک رقابت خواهم کرد.

بیشتر بخوایند:
پاراالمپیک 2020 توکیو|آقا کوچکی: ارزش های تیم بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا…
پاراالمپیک 2020 توکیو| از ورزشکاران پاراالمپیکی استان تهران تجلیل شد
مرحله دوم از واکسیناسیون کاروان پاراالمپیک ایران انجام شد+عکس

انتهای پیام /