پاراالمپیک 2020 توکیو|آقا کوچکی: ارزش های تیم بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا نشان می دهیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: هر چند در بازیهای پارالمپیک توکیو در گروه سختی قرار گرفتیم، اما سعی داریم ارزش های تیم بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا نشان دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عباس آقا کوچکی در ارزیابی از تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان داخلی و لژیونر از نظر انجام کارهای تکنیکی و تاکتیکی ایجاد شده و تیم از شرایط آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر به اهداف پیش بینی شده در آخرین اردوی تیم ملی دست پیدا کرده اید، گفت: در هر مرحله از اردو به اهدافی که برای آماده سازی بازیکنان در نظر گرفته بودیم، دست پیدا کردیم و طبق برنامه پیش رفتیم.

آقاکوچکی تصریح کرد: با توجه به زمان کمی که تا اعزام تیم به بازیهای پارالمپیک توکیو باقی مانده در اردوی آخر به جز حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، در حال بررسی کلیه تکنیک ها و تاکتیک های حمله و دفاع هستیم تا به اهدافی که در ۷ مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم، دست پیدا کنیم.

وی در ارزیابی از حریفان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: در دور مقدماتی بازیهای پارالمپیک با تیم هایی همچون استرالیا (قهرمان آسیا – اقیانوسیه) آمریکا (قهرمان پارالمپیک ریو)، انگلیس (نایب قهرمان پارالمپیک ریو) ، آلمان و الجزایر همگروه هستیم که به عنوان یکی از سخت ترین گروه ها عنوان شده است. هر چند صعود از این گروه و راهیابی به پلی آف کار راحتی نیست، اما تلاش خواهیم کرد که در ابتدا ارزش های تیم بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا نشان دهیم و حضوری قویتر از ریو داشته باشیم.

آقاکوچکی در پایان افزود: یکی از مهم ترین اهداف ما در مرحله مقدماتی این است که رقابت های خوبی را به نمایش بگذاریم و با قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای گروه خود، شرایط حضورمان را در پلی آف فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:
مرحله دوم از واکسیناسیون کاروان پاراالمپیک ایران انجام شد+عکس
انتخابات کمیسیون ورزشکاران پاراالمپیک به صورت مجازی برگزار می شود
شانس اول طلای پاراالمپیک کرونا را شکست داد

انتهای پیام /