پاریس عقب کشید؛ دمبله در راه انتقال به چلسی

قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا تمام شده و مدیران این باشگاه علی‌رغم تلاش فراوان در ماه‌های اخیر، موفق به راضی این بازیکن برای تمدید قرارداد نشده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد وضعیت تیم آینده عثمان دمبله در اواخر این هفته مشخص خواهد شد. توماس توخل اخیرا در جلسه‌ای به مدیران چلسی تاکید کرده که مشتاق همکاری مجدد با این وینگر فرانسوی است و آنها باید برای خرید عثمان دمبله به‌صورت جدی اقدام کنند.

به نظرمیرسد پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر گزینه‌ای جدی برای این بازیکن نیست و تیم جدید مدیریتی این باشگاه تمایل چندانی به توافق با این ستاره فرانسوی نشان نداده است. همچنین بعید است که بارسلونا بتواند عثمان دمبله را حفظ کند و آخرین پیشنهاد آنها برای تمدید قرارداد نیز مورد قبول قرار نگرفته است.

البته تغییر مالکیت در باشگاه چلسی و در ادامه تحولات در بدنه مدیریت این باشگاه، باعث کند شدن روند مذاکرات در بازار نقل و انتقالات این فصل شده و ممکن است فرصت‌های بزرگ چلسی به همین علت به‌راحتی از دست برود. اما با توجه به تمایل احتمالی خود عثمان دمبله به انتقال به این باشگاه، به نظر چلسی در حال حاضر از بالاترین شانس برای توافق با ستاره جوان بارسلونا برخوردار است.

بیشتر بخوانید:
عصبانیت سران بارسلونا از رفتار دمبله
دمبله راهی چلسی خواهد شد
لاپورتا رئیس بارسلونا: امیدواریم دمبله بماند

بیشتر بخوانید: