پاسخ تارتار به اظهارات الهامی/ جای تست‌های روانشناسی برای مربیان خالی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ابتدای فصل هم گفتم که جای تست روانشناسی برای مربیان خالی است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: امیدوارم نساجی به غیر از بازی فردا برای ما بسیار حساس است، موفق باشند، ۳ امتیاز این بازی می‌تواند بین تیم برنده و تیم‌های پایین‌تر فاصله ایجاد کند؛ امیدوارم مانند دو هفته گذشته بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به ۳ امتیاز این مسابقه که خیلی مهم است، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در طول هفته روی نقاط قوت نساجی که بخش هجومی آن‌ها است، کار کنیم و همچنین می‌توانیم از ضعف دفاعی آن‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم، اگر بخش جلو را خوب کنترل کنیم، می‌توانیم به ۳ امتیاز بازی برسیم.

تارتار در مورد حضور قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: افتخار می‌کنم که یک مربی ایرانی سکان هدایت تیم ملی را به دست بگیرد، آرزوی موفقیت برای مربی تیم ملی دارم، اگر قلعه‌نویی باشد باید همه ایرانی‌ها حمایت کنیم زیرا او نماینده ما مربیان است، باعث افتخار است این مربی تیم ملی را هدایت کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بیانیه در مورد داوری گفت: بیانیه تیم ما در خصوص نساجی نبود، در این چند سال مظلوم‌ترین تیم از نظر اشتباهات داوری بودیم و بیشترین ضرر را ذوب‌آهن از ناحیه داوری دیده است، مجبور بودیم از حق تیم خودمان دفاع کنیم، خواستیم که این موضوع را به اطلاع برسانیم که مظلوم واقع شدیم و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم فردا داور بهترین قضاوت را داشته باشد و راضی نیستیم که حقی از نساجی ضایع شود و به ما داده شود، امیدوارم عدالت اجرا شود، بهترین کار این است که سیستم VAR بیاید تا عدالت اجرا شود؛ اگر همه به هم کمک کنیم و VAR را به ایران بیاوریم، همه سود خواهیم برد و هیچ چیزی بهتر از عدالت نیست.

تارتار در مورد صحبت‌های ساکت الهامی گفت: باید همیشه احترام همه همکاران را داشته باشم، باید به یکدیگر احترام بگذاریم، در اول فصل در ایفمارک یک مصاحبه داشتم و گفتم که در این مکان جای یک تست خالی است و آن تست روانشناسی است، مربیان باید گروه ۴۰ – ۵۰ نفره را درس دهیم و اگر مربیان از نظر روانی سالم نباشند، به بدنه فوتبال و جوانان خود ضربه می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مربیان باید تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذارند تا مجوز بگیرند، این نکته خیلی مهم است، باید بازیکنان را به درستی درس اخلاق دهیم، این‌که بی‌احترامی کنیم و هرچیزی را به زبان بیاوریم، بعد عذرخواهی کنیم، در شان و شخصیت یک مربی نیست.

وی در پایان گفت: از هوادارن می‌خواهم فردا به ورزشگاه بیایند و تا آخر بازی تشویق کنند و کمک حال ما باشند، اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم، به رده‌های بهتر امیدوار می‌شویم و تا روزی که هستیم تمام تلاش را می‌کنیم.

انتهای پیام/