پاسخ مبهم توخل به ماندن در پاری سن ژرمن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پاری سن ژرمن در نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف نانت رفت و با ۳ گل به راحتی به برتری رسید. گل‌های این تیم را مارکو وراتی، دنی آلوس وکیلیان ام باپه به ثمر رساندند.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از این دیدار گفت: در خیلی از بازی‌ها در این فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و با این حال تقریباً هر ۳ روز یک بار بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم.

پاری سن ژرمن با اختلاف ۲۰ امتیازی نسبت به تیم دوم و البته یک بازی کم‌تر در صدر قرار دارد. با این حال در این دیدار مارکینیوش مدافع خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

در همین رابطه توخل آلمانی گفت: مصدومیت مارکینیوش خیلی ناراحت کننده بود. بازی در چنین شرایطی سختی است. بازی دادن به خیلی از این بازیکنان ریسک است و ممکن است باعث مصدومیت آن‌ها شود ولی با این حال خوشبختانه در این دیدار به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم و توانستیم به دیدار نهایی راه یابیم.

مارکو وراتی که در ۵۸ دیدار نتوانسته بود گلزنی کند، در ۳ بازی اخیر خود با تیم ملی ایتالیا و پاری سن ژرمن توانسته است ۲ گل به ثمر برساند و همین باعث شد تا توخل به تمجید از این بازیکن بپردازد. سرمربی پاری سن ژرمن گفت: خیلی مهم است که بازیکنان میانی ما بتوانند به خوبی در خط حمله حاضر شوند و گلزنی کنند. فکر می‌کنم وراتی تغذیه ایتالیایی خود را بهتر کرده و متحول شده است.

توخل در پاسخ به این سوال که شرایط تمدید قراردادش با این تیم به کجا رسیده است و فصل بعد نیز در پاریس می‌ماند یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است و باید در این باره منتظر ماند.

منبع: ایسنا