پاکدل: تصور نداشتیم از این گروه صعود کنیم

رئیس فدراسیون هندبال بر لزوم حمایت از رشته هندبال با توجه به تعدد تیم‌های و اعزام‌ها، تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علیرضا پاکدل پس از صعود تیم هندبال نوجوانان کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اظهار داشت: در ابتدا این صعود را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم با توجه به گروه سختی که در آن قرار داشتیم و حضور تیم سوئد به عنوان یکی از قدرت‌های جهان و جزایر فارو این اتفاق قابل تصور نبود اما با درخشش نوجوانان و تلاش کادر فنی محقق شد.

وی در ادامه افزود: امشب در یک بازی ساده بروندی را شکست دادیم و با 5 امتیاز و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم. در یک هشتم نهایی تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و کار سختی داریم امیدوارم با همت بچه‌ها و دعای خیر مردم و جامعه هندبال اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: تا اینجا کار بزرگی را انجام دادیم و هندبال ما با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مسیرش را پیدا کرده و خوشحالیم که در دنیا در مورد هندبال ایران با احترام صحبت می‌کنند و این به خاطر زحماتی است که در هندبال در تمام نقاط کشور کشیده شده و باشگاه‌ها هیئت‌های استانی و شهرستان‌ها و همکارانم در فدراسیون تلاش زیادی را انجام دادند.

پاکدل با اشاره به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از رشته هندبال گفت: در این مسیر مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم به همت کیومرث هاشمی که هندبال را به خوبی می‌شناسد، این حمایت ها دو چندان شود. با این تعداد زیاد تیم‌ها در رده‌های مختلف و اعزام‌ها مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم از این رشته حمایت شود. هندبال هم در این سال‌ها همیشه جواب حمایت‌ها را به خوبی داده است.

انتهای پیام/