پرسپولیسی هایی که با پول وسوسه شدند

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد دو بازیکن را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه باشگاه پرسپولیس با کمک مالی سهامداران اصلی خود که کنسرسیوم بانکی کشور هستند بسته پیشنهادی خود به مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر را اعلام کرد تا آنها را به هر شکل ممکن بتواند راضی به تمدید قرارداد کند.

پرسپولیس در نظر دارد کل مطالبات این دو بازیکن را به حساب‌هایشان واریز کند تا آنها هم راضی به تمدید قرارداد خود به مدت دو فصل دیگر شوند. طلب‌هایی که مربوط به هر دو فصل قبلی می‌شود و این دو بازیکن در مجموع مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد تومان می‌توانند دریافت کنند. همچنین مبلغ سقف قرارداد بازیکنان نیز که حدود ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

این در حالی است که هر دو بازیکن قبل از پایان فصل گذشته مدیر برنامه‌های خود را تغییر دادند تا شخصی که به باشگاه تراکتور بسیار نزدیک است آنها را به زنوزی معرفی کند.

از قرار معلوم مبلغ پیشنهادی تراکتور به هر یک از آنها نزدیک به دو برابر سقف باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان است. مدیر برنامه این دو بازیکن هم قرار بود صبح امروز پاسخ نهایی آنها را به باشگاه بدهد اما باز هم از آن سر باز زده است تا حضورشان در پرسپولیس کمرنگ‌تر از همیشه شود.

شایان ذکر است مرتضی پورعلی گنجی نیز شرایطی مانند اسماعیلی‌فر و ترابی دریافت کرده است و آن را نیز پذیرفته است تا به زودی در صف تمدیدی‌ها باشد.