شوک به اردوی سرخابی پیش از دربی؛ غیبت سه ستاره دو تیم جدی است؟

پنجم شهریور دربی تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اما یک دلیل می تواند شرایط دو تیم را سخت کند؛ مصدومیت ستاره‌ها پیش از این مسابقه حساس.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس در هفته سی ام با برتری سه بر صفر مقابل سایپا توانست به سه هفته ناکامی در پیروزی پایان دهد و با 67 امتیاز قهرمانی در لیگ برتر را که پیشتر قطعی شده بود جشن بگیرد. استقلال نیز در بوشهر توانست در دیداری یکطرفه با حساب چهار بر یک مقابل شاهین این شهر به پیروزی برسد تا با 53 امتیاز نایب قهرمانی را به ثبت برساند.

استقلال اما یک نگرانی جدید دارد و آن مصدومیت روزبه چشمی و علی کریمی دو بازیکن تاثیرگذار تیمش است که در صورت غیبت این دو دستان فرهاد مجیدی حسابی در پوست گردو می ماند. در آن سو احمد نوراللهی کاپیتان دوم پرسپولیس نیز با مصدومیت در دیدار با سایپا هواداران و یحیی گل محمدی را حسابی نگران کرده است. احمد در چند مسابقه اخیر حسابی آماده نشان داده و در صورتی که به این دیدار نرسد مشخص نیست که یحیی چه تدبیری خواهد اندیشید. البته نکته مثبت اینکه سعید حسین پور در دو مسابقه اخیر توانسته خودی نشان دهد و می تواند جانشین احمد در دربی پایتخت شود.