پرویزی: به واسطه بزرگ‌نمایی مس کرمانی‌ها از میزبانی محروم شدیم

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: به واسطه بزرگنمایی کرمانی ها از میزبانی محروم شدیم و الان بدنبال زمین در تهران و کرج برای میزبانی از مسابقات هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین پرویزی مالک و مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در خصوص وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهیدچمران ساوه در دیدار برابر مس کرمان اظهار داشت: در فصل زمستان 90 درصد زمین ورزشگاه های ایران زمین مناسبی برای برگزاری و انجام یک مسابقه نیست. بازی نساجی و پرسپولیس را همگان دیدند هر چند زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر چمن مصنوعی دارد اما یک زمین چمن باید شرایط مناسب را برای برگزاری یک مسابقه داشته باشد.
پرویزی ادامه داد: فکر می کنم بهتر بود روی زمین چمن ورزشگاه وطنی نام استخر رو باز می گذاشتند تا یک زمین مسابقه فوتبال. جنس چمن ورزشگاه شهیدچمران ساوه مرو است یعنی وقتی هوای سرد به آن می وزد ناهمواری هایی در آن ایجاد می شود و وضعیت اش تغییر می کند پیمانکار زمین چمن این ورزشگاه طی بازدیدی که از زمین چمن داشتند به ما گفتند باید حدود 5 الی 6 تن ماسه 2 بار شور به این چمن ریخته شده و پس از ریختن کاورکشی شود تا بعد از چند روزی حالت طبیعی خود را پیدا کند و تا روز مسابقه آماده شود‌.
مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه افزود: مس کرمانی ها عادت دارند وقتی نتیجه مناسبی را نمی گیرند عدم نتیجه گیری خود را به زمین نسبت دهند. آقایان آمدند و بزرگنمایی کردند و گفتند زمین مساعدی برای برگزاری مسابقه نیست و حاشیه هایی را ایجاد کردند البته ما نمی گوییم زمین خوب بود. وضعیت زمین خوب نبود اما اینکه این قدر نیز در مورد آن بزرگ نمایی شد من این موضوع را قبول ندارم.
وی بیان داشت: تیم خوشه طلایی ساوه فصل گذشته به اعتقاد کارشناسان تیم پدیده لیگ یک بود اما متاسفانه در فصل جاری پیش از شروع لیگ 7 الی 8 بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند که نتوانستند تیم را در مسابقات همراهی کنند و به همین دلیل در هفته ابتدایی توانستیم نتایج خوب و مدنظر هواداران را کسب کنیم.
پرویزی اضافه کرد: یک مثل معروفی است که می گویند که رستم است و یک دست اسلحه‌. ساوه یک استادیوم بیشتر ندارد که در آن هم تمرینات و هم مسابقات را برگزار می کنیم خودمان هم راضی نیستیم که در یک زمین هم تمرین و هم مسابقه برگزار کنیم.
وی ادامه داد: با همت استاندار استان مرکزی و فرماندار ساوه زمین چمن مصنوعی در ساوه تاسیس شد ولی دو الی سه جلسه ای که بازیکنان در این زمین تمرین کردند دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شدند. اکثر چمن های مصنوعی استاندارد نیستند و همین هفته گذشته در بازی برابر خوشه طلایی 5 بازیکن ما مصدوم دچار مصدومیت شدند.
مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه افزود: ما ناچار هستیم با کمبودها بسازیم و یا از این شهر به شهر دیگر برویم که در حال حاضر همین کار کرده ایم به تهران آمده ایم و در تهران تمرینات مان را برگزار می کنیم.
وی بیان داشت: به واسطه بزرگنمایی کرمانی ها از میزبانی محروم شدیم و الان بدنبال زمین در تهران و کرج برای میزبانی از مسابقات هستیم.
پرویزی در پایان گفت: ضمن اینکه مصدومیت بازیکن مس کرمان ارتباطی به وضعیت زمین نداشت و در حین مسابقه در درگیری با بازیکن ما این اتفاق افتاد که من هم از این اتفاق متاثر شدم که منجر به شکستگی پای بازیکن مس شد.

انتهای پیام/