پنج بازیکنی که پیشنهادات سودمند دریافت کردند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جام ملت های آسیا به پایان خود نزدیک شده و از 24 تیم تنها دو تیم قطر و ژاپن باقی مانده اند که در دیدار فینال با هم روبرو خواهند شد. برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خوب در این تورنمنت توجه باشگاه هایی از سراسر جهان را به خود جلب و پیشنهاداتی منفعت آمیز دریافت نمودند که پنج تن از آنان عبارتند از:

میلاد محمدی

دفاع چپ ایران در صعود این تیم تا مرحله نیمه نهایی نقشی کلیدی ایفا کرد و مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفت که مهم ترین آنان نیوکاسل یونایتد بود اما نهایتا باشگاه فعلی او اخمت گروزنی  با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیدند.

وو لی (چین)

مهاجم چینی ستاره دیگر این تورنمنت بود که علیرغم آن که در سطح انتظار ظاهر نشد به خاطر پیشینه اش مورد توجه لالیگا قرار گرفت و با باشگاه اسپانیول یک قرارداد 3.15 میلیون پوندی امضا کرد.

کیم مین-جائه (کره جنوبی)

مدافع جوان کره جنوبی پس از بازی های خوبی که در جام ملت ها به نمایش گذاشت در کانون توجه باشگاه واتفورد انگلستان قرار گرفت اما ترجیح داد در آسیا بماند و به باشگاه بیجینگ گوان ملحق شود.

مهند علی (عراق)

مهاجم 18 ساله عراقی با به ثمر رساندن دو گل حیاتی و صعود از مرحله گروهی موفق شد از باشگاه های بزرگ دنیا  نظیر العین، بنفیکا، گالاتاسرای و حتی یوونتوس پیشنهاد دریافت کند اما الشرطه باشگاه فعلی او به وی اجازه پیوستن به این باشگاه ها را نداد.  

میلوس دهنک (استرالیا)

دفاع وسط استرالیا سال گذشته از باشگاه یوکوهاما به ستاره سرخ بلگراد پیوست اما امسال درست پس از آغاز جام ملت های آسیا با باشگاه الهلال عربستان یک قرارداد 3 میلیون پوندی امضا کرد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت