پنج نکته کلیدی در باره برد 2-1 رئال مادرید از آژاکس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازی شب گذشته دو تیم از دیدارهای به یادماندنی این مسابقات بود، به دلیل اینکه هر دو در بهترین فرم خود بودند که در پایان این لوس بلانکو بود که با اختلاف یک گل پیروز از میدان خارج شد. حال به بررسی پنج نکته مهم این دیدار می پردازیم:

1.آژاکس با یک هدف پا به میدان نهاد

تیم هلندی از لحظه به صدا در آمدن سوت آغاز بازی برنامه درستی را اجرا کرد و این کار را تا جایی پیش برد که حتی در دقایقی رئال مادرید راهی برای مقابله با آنها نداشت. در نیمه اول آژاکس موقعیت های بهتری داشت و موفق به لرزاندن تیر دروازه مادرید و ثبت گل که از نظر داور مورد قبول نبود، هم شد که از این نظر تیم مادریدی خوش شانس بود.

2.وی ای آر، صحنه گردان بازی بود

شاید عامل اصلی که ورق را به سمت رئال بازگرداند نقش تعیین کننده وی ای آر در صحنه گل تاگلیافیکو در نیمه اول بود که با علامت دست داور به نشانه مردود شدن گل با استفاده از وی ای آر شادی آژاکسی ها را با تشخیص اینکه تادیچ در مقابل کورتوآ و در موقعیت آفساید قرار داشت، ازآنان گرفت.

3.وینیسیوس به جمع بزرگتر ها ملحق می شود

یکی از نکات جالب توجه بازی فرم خوب وینیسیوس بود این برزیلی جوان نشان داد که چرا سرمربی اصرار به بازی دادن او دارد. پاس گل به کریم بنزما و نمایش خوب او نشان داد که قطعا از مهره های آینده دار قوهای سفید خواهد بود.

4.بهترین فرم راموس

راموس با به کارگیری تجربه خود در بهترین حالت قرار داشت. او هنگامی که تیم در دردسر قرار داشت دچار اضطراب نشد و وقتی که لازم بود جواب حملات آژاکسی ها را می داد. او در ششصدمین بازی با حواس جمعی و آرامش خاصی در کارهای دفاعی شرکت می کرد و اعضای تیم بخش جالب توجهی از پیروزی را مدیون او هستند.

5.عدم حضور کاپیتان در دور برگشت

در همان حالت عالی راموس با یک کارت زرد از طرف داور جریمه شد، در دقیقه 89 با انجام یک پرخشاگری بی مورد که همین برای محروم ماندن او از بودن در دور برگشت که هر لحظه ممکن است به سود آژاکس تمام شود، کافی بود.

مترجم: علیرضا الیاسی

منبع: فاکس اسپورت