پنج نکته کلیدی دیدار اتلتیکو مادرید – یوونتوس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از پیروزی 2-0 شب گذشته اتلتیکو مادرید در مقابل یوونتوس در استادیوم خانگی خود یعنی واندا متروپولیتانو به بررسی 5 نکته مهم این دیدار می پردازیم:

5.دقایق ابتدایی، مهم در تعیین روند بازی

اتلتیکو مادرید یکی از سخت ترین تیم هایی است که می توان در مقابلش بازی کرد و این به موضوع شهرت دارد. بازیکنان این تیم شب گذشته از ابتدای بازی در دفاع از این شهرت خود قد علم کردند.

در حالی که 4/1 اول بازی-نیمه اول با تعداد زیادی خطا پیگیری می شد که در میان آن می توان به ده دقیقه آتشین اولیه اشاره کرد-دیگو کاستا در همان دقایق ابتدایی با یک کارت زرد جریمه شد. گریزمان در محوطه جریمه با متوییدی برخوردی داشت که در کمال تعجب، داور تصمیم گرفت که از وی ای آر استفاده نکند. در واقع چیزی جز یک نیمه پر دردسر و عصبی  برای هر دو تیم نبود.

4.وی ای آر دست به کار می شود

علیرغم حضور وی ای آر در مراحل حذفی این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در همان دقایق ابتدایی با برخورد متوییدی و گریزمان در محوطه جریمه زمزمه ها درباره عدم استفاده از این سیستم از سوی داور زمین شنیده شد.

این یک حرکت تعجب آور از طرف داور بود که تصمیم گرفت در این صحنه از وی ای آر استفاده نکند. لحظه بعدی تعیین کننده وی ای آر در دقیقه 27 بازی بود هنگامی که دیشیلیو  کاستا را نقش بر زمین کرد، خطایی که به نظر می آمد در محوطه جریمه صورت گرفته باشد و داور با بهره گیری از وی ای آر به درستی خطا را پشت محوطه اعلام کرد.

3. خراب کردن فرصت های طلایی گلزنی توسط اتلتیکویی ها

اینطور که به نظر می آمد سخنرانی بین دو نیمه دیگو سیمئونه اثر خود را برروی بازیکنان گذاشته بود. بازیکنان این تیم در حالی در نیمه دوم پا به زمین گذاشتند که آماده گلزنی بودند. با وجود این، هم گریزمان با آزار دفاع یوونتوس با موقعیت های خوب و هم کاستا با تک به تک شدن خود به فرصت سوزی ادامه دادند.

خود گریزمان دقایقی بعد با از دادن موقعیت عالی و رد کرد توپ از بالای سر شزنی و برخورد با تیر دروازه مسئول مساوی ماندن بازی بود و درحالی که می توانست تا آن موقع تیمش را پیش بیندازد ولی موفق به انجام اینکار نشد.

2.رد شدن گل موراتا توسط داور

بعد از دو موقعیت خوب برای مهاجمان قدیمی اتلتیکویی ها به نظر می آمد که این بار موراتا بالاخره طلسم گل نزندن خود را شکسته است. بعد از جایگیری و حرکت خود در موحطه جریمه یوونتوس بازیکن سابق چلسی با یک ضربه سر عالی دروازه حریف را باز کرده اما این نقش بر زمین شدن کیلینی و ادعای او مبنی بر هل داده شدن توسط موراتا کافی بود تا گل اتلیتی ها مردود اعلام شود.

1.خیمنز و گودین مردان گلزن این بازی

حتی بعد از مردود اعلام شدن گل موراتا توسط داور، اتلتیکو هیچ نشانی از کمبود عطش نشان نداد و همینطور به حملات خود ادامه دادند تا کرنر تعیین کننده که به خیمنز رسید و او از نزدیک دروازه توپ را به تور دروازه بانوی پیر چسباند.

مترجم : علیرضا الیاسی

منبع: فاکس اسپورت