پندار توفیقی: دولت و فدراسیون پرسپولیسی هستند

مدیر سابق استقلال دولت و فدراسیون فوتبال را متهم به هواداری از پرسپولیس کرد.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ پندار توفیقی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: به این دوره نمی‌گویند فصل نقل‌وانتقالات بلکه فصل نقل‌وانتقالات در اصل از نیمه دوم نیم‌فصل یعنی فروردین ماه شروع می‌شود. اگر همین الان هم استقلال برای نقل و انتقالات کار را آغاز کند، باز دیر است و باید هر چه سریع‌تر بهترین نفرات را به خدمت بگیرد. استقلال باید در نقل و انتقالات از همه تیم‌ها جلوتر باشد تا در فصل پیش رو بتواند خوب نتیجه بگیرد.

وی افزود: وقتی که بنده مسئول نقل و انتقالات استقلال بودم ما بازیکنانی مثل صیادمنش و قایدی را به استقلال آوردیم که استقلال از فروش آن‌ها توانست پول‌های خوبی به دست بیاورد هر چند که هنوز هم مشخص نشده که پول فروش این بازیکنان کجا رفته است. الان هم به نظر من باشگاه‌ها باید دنبال خرید استعدادهای خوب باشند هر چند که برخی در خرید بازیکنان بیشتر به دنبال جذب نفراتی هستند که در کنار آن‌ها پول دلالی خود را هم به دست بیاورند!

معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرد: زمانی که بنده در باشگاه استقلال بودم به وضوح دیدم دولت، وزارت، فدراسیون و سازمان لیگ همه پرسپولیسی بودند. این اتفاق امسال هم مثل همیشه رقم خورد و استقلال از این بابت ضربه زیادی دید. ای کاش این تبعیض‌ها هیچ وقت در فوتبال ما نبود.

انتهای پیام/