پورعلی گنجی: حق استقلال و پرسپولیس استادیوم خوب است

مدافع ملی پوش و مصدوم پرسپولیس گفت: من در السد و العربی در قطر بازی کردم آنها بازیکنان با کیفیتی دارند اما وقتی هوادار می بینند ترس عجیبی توی وجودشان می‌روند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مرتضی پورعلی گنجی قبل از شروع مسابقه دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمدیم ازتیم محبوب مان حمایت کنیم و ان شالله ببریم و امیدوارم همه بازیکنان صحیح و سلامت از میدان خارج شوند و به مرحله بعدی صعود کنند.

پورعلی گنجی در مورد اینکه دلش برای حضور در میدان تنگ نشده، گفت:  هر بازیکنی که دچار مصدومیت طولانی مدت می شود اذیت می شود و من هم  واقعا دلم تنگ شده است، آمده ام از نزدیک بازیکنان و طرفداران مانم  را ببینم و یک ذره روحیه بگیرم و  انگیزه بگیرم برای ادامه راه.

وی درمورد شرایط خودش بعد از پارگی رباط صلیبی، گفت:  وضعیت خودم خوب است و هر روز 4-5 ساعت کار می کنم و امیدوارم بتوانم 10 -12 روز دیگر عصاهایم را بردارم و استارت بزنم.

پورعلی گنجی در مورد پر شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی در دیدار امشب گفت: بله واقعا تماشاگران زیادی آمده اند و می گفتم این تماشاگران که بیرون هستند چگونه می خواهند وارد ورزشگاه شوند، حق پرسپولیس و استقلال و همه تیم هایی ایرانی است که ورزشگاه های خوبی داشته باشند و تهران حداقل 6-7 ورزشگاه برایش کم است و امیدوارم مسئولان حمایت بیشتر  از این ورزش مردمی کنندفوتبال ورزشی است که هواداران زیادی دارند اهمیت بیشتری بدهند.

وی در مورد غیبت ستاره های الدحیل گفت: من در  السد و العربی در  قطر بازی کردم آنها بازیکنان با کیفیتی دارند نباید حریفان را دستکم بگیریم اما وقتی هوادار می بینند ترس عجیبی توی وجودشان می روند و امیدوارم با حضور تماشاگران صعود کنیم و هواداران خوشحال به خانه برگردند. من با السد در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده ام.

ملی پوش مصدوم در مورد حمایت باشگاه و فدراسیون گفت: باشگاه، تیم ملی و فدراسیون، همه لطف داشتند وقتی گفتند صدت را بذاری همه تمام توان وجودشان را برای کمک می گذارند و این شرایط هم عوض خواهد شد. باشگاه و فدراسیون مدیریت و تدارکات و تیم ملی همه به من لطف داشتند این شرایط عوض می شود و ما کنارشان برمی گردیم و روزهای خوبی را می سازیم.

پایان پیام/