پورموسوی: با رفتار ویلموتس فاصله بین باشگاه‌ها و تیم ملی برداشته می‌شود

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، سیدسیروس پورموسوی در مورد حضور مارک ویلموتس در تمرینات تیم فوتبال جوانان،‌گفت: ویلموتس به تمرین ما آمد و برخورد بسیار خوب و گرمی داشت. او لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد. حضور ویلموتس باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان شد. این بازیکنان می‌دانند که در حال حاضر شاید شرایط حضورشان در تیم ملی فراهم نباشد اما وقتی می‌بینند مربی تیم ملی برایشان اهمیت قائل است و وقت می‌گذارد و به تمرین می‌‌آید قطعا از این مسئله انگیزه می‌گیرند و تلاششان را بیشتر می‌کنند تا در یکی دو سال آینده بتوانند خودشان را به سرمربی تیم ملی نشان دهند.

وی افزود: ویلموتس دقایقی برای بازیکنان تیم جوانان صحبت کرد. او از بازیکنان خواست به دستورات تاکتیکی مربیان گوش دهند و تاکید ویژه‌ای روی عدم اعتراض به داور در مسابقات داشت و از بازیکنان خواست همواره روی کار خودشان تمرکز کنند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان در ادامه یادآور شد: ویلموتس ارتباط خوبی با تیم جوانان برقرار کرد و هم در تمرین صبح و هم در تمرین عصر برای دقایقی حضور پیدا کرد. او با انرژی در کنار زمین ایستاد و تمرین را برای دقایقی نظاره کرد. او روابط عمومی خیلی خوبی دارد و راحت صحبت‌هایش را انجام داد با این رفتاری که از او دیدم به نظر من فاصله بین باشگاه‌ها و تیم ملی برداشته خواهد شد.

پورموسوی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند اختلاف بین باشگاه‌ها و تیم ملی در دوران ویلموتس دیگر به وجود نمی‌آید، اظهار داشت: احساس من این است که او دوست دارد ارتباط خوبی با عوامل فوتبال در ایران داشته باشد و روابط عمومی خوبی در این راستا دارد. در اولین برخوردی که با او داشتم این احساس در من ایجاد شد که مشکلات قبلی به وجود نخواهد آمد.

وی در مورد اینکه آیا قرار شد بین تیم جوانان و بزرگسالان جلساتی برگزار شود، خاطرنشان کرد: این مسئله بستگی به سیاست فدراسیون دارد. آنها باید برای برگزاری این جلسات و ایجاد ارتباط مناسب برنامه ریزی کنند.

منبع: فارس