پيش بازی بزرگ تبريز؛ جنگ ستارگان برای رويای قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشي شبكه لحظه؛ دو تيم استقلال تهران و تراكتورسازي در تبريز حساس ترين بازي هفته را برگزار خواهند كرد. اين ديدار از اين جهت اهميت ويژه اي دارد كه هر دو براي صدرنشيني و نزديك شدن به پرسپوليس و سپاهان انگيزه فراواني دارند.
شفر که روزهای پرتنشی را در تعطیلات سپری کرد حالا با تیمی پرستاره تر از همیشه وارد کوران رقابت ها شده تا نگرانی از بابت چالش های دشوار پیش رو نداشته باشد. مرد آلمانی که همواره با اعتماد به نفس بالا از کار سخت و آینده درخشان صحبت کرده با تزریق این حس به شاگردانش امیدوار است همچون فصل گذشته نیم فصل رویایی را رقم بزند که کلید قفل ورود به این رویا سبقت گرفتن از تراکتورسازی خواهد بود. استقلالی که برای هر پست حالا دو بازیکن آماده و سرحال در اختیار دارد قطعا برای تکرار برد دور رفت از توان و انگیزه های لازم برخوردار است حتی با محرومان سرشناسی که برای این بازی دارد.

جنگ ستارگان این بار در دیار سهند اما محلی است برای عرض اندام دو مربی اروپایی پابه سن گذاشته از دو سبک متفاوت قاره سبز. مردانی که افتخارشان معرفی نسلی طلایی برای آلمان و بلژیک است و حالا در اوج پختگی در فوتبال ایران مچ اندازی دیدنی خواهند داشت. شفر به عنوان کاشف نسلی با کاپیتانی اولی کان برای آلمان ها و ژرژ لیکنز با لقب کاشف نسل طلایی بلژیک و سردسته آنها ادن آزارد فردا مقابل هم اولین دوئل مستقیم در راه رسیدن به بالاترین نقطه ممکن را خواهند داشت که تماشای این دوئل می تواند هر بیننده و تماشاگری را پای گیرنده ها و همین طور در ورزشگاه بزرگ یادگارامام (ره) تبریز میخکوب کند.