پپ گواردیولا: لیگ جزیره از من سرمربی بهتری ساخته است!

به گزارش شبکه لحظه :

پپ گواردیولا اظهار دارد که غیرقابل پیش بینی بودن لیگ جزیره او را نسبت به گذشته خود که در اسپانیا و آلمان رقم خورده بهتر ساخته است.

مرد اسپانیایی سومین فصل حضورش در این لیگ را تجربه می کند و توانسته تا به امروز در قامت سرمربی برای منچسترسیتی عنوان قهرمانی با صد امتیاز کسب شده را به ارمغان بیاورد.

 

گواردیولا تا قبل از بایرن مونیخ،سه لالیگا و دو لیگ قهرمانان با بارسلونا و در حضور سه ساله اش در آلمان سه بوندسلیگا پیاپی را به ویترین افتخارات باشگاه افزود.با وجود تمام موارد ذکر شده پپ اعتقاد دارد که در انگلیس به مربی بهتری بدل شده است.

او می گوید” من نسبت به فصل هایی که در آلمان و اسپانیا سپری کردم تا به اینجای کار ، مربی بهتری بودم و دلیلش را می توانم به لیگ جزیره نسبت دهم.ما مشغول انجام کاری هستیم و تمام دنیا مشغول تماشای آن هستند و این فوق العاده است.

از او برای مقایسه رقابت تیم ها در لیگ جزیره نسبت به بقیه لیگ ها سوال شد و او گفت ” غیرقابل پیش بینی است و از سخت ترین ها می باشد از نظر تعداد بازی ها ،سخت گیری داورها در خطا گرفتن، شرایط آب و هوایی،رقباو… و این تنها لیگی است که پنج یا شش تیم شانس قهرمانی دارند.”

سیتی در حالی روز شنبه به مصاف وستهام می رود که در تنها 12 بازی اختلاف گل 31+ ایجاد کرده و با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول ایستاده.

با حساب جام حذفی و بقیه افتخارات پپ در سیتی اوحال 24 جام معتبر برده است و نظرش درباره حضور در عرصه ملی به این شرح می باشد ” دیر یا زود، این اتفاق می افتد و من دوست دارم هدایت یک تیم ملی را به عهده میگیرم و اگر روزی شانس سرمربیگری در تیم ملی در خانه ام را زد در باره اش فکر خواهم کرد.”

مترجم : علیرضا الیاسی

منبع:سایت اسکای نیوز