پیام مارسلو به پرز؛ می‌خواهم در رئال بمانم

قرارداد مارسلونا با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به دنبال تمدید این قراداد است. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قرارداد مارسلونا با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به دنبال تمدید این قراداد است.  بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های قبل خبر داده بودند که این بازیکن به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از این تیم جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری خواهد شد تا فوتبالش را ادامه دهد.

با این حال شرایط چند هفته اخیر و قهرمانی رئال در لالیگا و همچنین صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان در پاریس شرایط را برای این تیم تغییر داده است. مارسلو در این فصل 17 بازی در ترکیب رئال مادرید انجام داده و حضور او در زمین در وقت اضافه دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار بود.

مدیران باشگاه رئال مادرید منتظر پایان فصل جاری هستند تا بتوانند تصمیم درستی در زمینه تمدید قرارداد با مارسلو بگیرند اما به نظر می‌رسد که هنوز هیچ مذاکره‌ای در این زمینه صورت نگرفته است. این در حالی است که مذاکرات با لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد یک‌ساله او آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

مارسلو پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد
مارسلو: ماندن در رئال مادرید فقط دست من نیست
گزینه جانشینی مارسلو در رئال

انتهای پیام/