پیروانی بعد از تبرئه شدن؛گزینه جدید جانشینی گرشاسبی!

به گزارش خبرنگار لحظه

سرانجام حکم محرومیت ۵ ساله‌ی افشین پیروانی که توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، توسط کمیته استیناف شکسته و پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی ایران، تبرئه شد.

افشین پیروانی سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان که به دلیل برخی ابهامات مالی با محرومیت ۵ ساله از سوی کمیته اخلاق رو‌به‌رو شده بود، بعد از حدود یکسال توسط کمیته استیناف بخشیده شد.

سرانجام طی جلسات روزهای اخیر این کمیته اثبات شد که پیروانی مبالغ دریافتی درخصوص پرونده مذکور نداشته و می‌تواند بعد از ابلاغ حکم، به فعالیت فوتبالی خود ادامه دهد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید این خبر اظهارداشت: حکم صادر شده است ولی هنوز انشا آن حاضر نیست و پس از تکمیل قطعاً آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

یکی از نکاتی که بعد از تبرئه شدن پیروانی مطرح شده، بحث مدیرعاملی او به جای حمیدرضا گرشاسبی است.

گرشاسبی که تا ۱۵ آذرماه یعنی تا کمتر از ۱۰ روز دیگر به احتمال فراوان باید میز مدیریت را به نفر بعدی بدهد، افشین پیروانی را پشت سر خود می‌بیند. بازیکن سابق پرسپولیس که در همین دوره رییس سازمان سرخ‌ها شده بود نزدیک‌ترین گزینه برای این پست است.
باید دید تا ۱۰ روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هرچند به دلیل رابطه خوب پیروانی و برانکو هیچ بعید نیست این اتقاق طی چند روز آینده رسانه‌ای شود.