پیروزی آسان باکس مقابل پیستونز با حضور کوتاه اما درخشان آنته توکومپو

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه بازی های دور اول پلی آف، یکشنبه شب تیم های اول و هشتم کنفرانس شرق یعنی میلواکی باکس و دیترویت پیستونز در اولین دیدار خود در این مرحله مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار با برد مقتدرانه میلواکی با نتیجه 86-121 به پایان رسید.

یانیس آنته توکومپو بازی درخشانی ارائه داد و تنها در 23 دقیقه حضور موثر خود، 24 امتیاز، 17 ریباند و 4 پاس گل به ثبت رساند. جرج هیل، بازیکن ذخیره باکس، 16 و اریک بلدسو 15 امتیاز گرفتند و بروک لوپز و کریس میدلتون نیز هریک 14 امتیاز افزودند.

در کوارتر سوم بازیکن سنتر پیستونز، آندره دروموند، به دلیل هل دادن و پرتاب کردن آنته توکومپو به  زمین از بازی اخراج شد. دروموند 12 امتیاز و 12 ریباند نیز گرفت.

بیشترین امتیاز برای دیترویت از سوی لوک کنارد (21 امتیاز) به دست آمد.

دیترویت پیستونز بعد از فصل 09-2008 دومین حضور خود در پلی آف را تجربه می کند. این تیم در دیدار دیشب بلیک گریفین، مهاجم خود را که در آل استار نیز حضور داشت به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ در اختیار نداشت. گریفین پیشتر نیز از هفت دیدار آخر تیم در فصل معمول، در چهار دیدار غایب بود. از طرفی میلواکی باکس نیز دو بازیکن کلیدی خود مالکوم بروگدن و تونی اسنل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

میلواکی که در هر 4 دیدار خود در فصل معمول دیترویت را شکست داده بود در این دیدار نیز همواره تیم برتر بود و به واسطه اختلاف امتیاز بالا، با خاطری آسوده بازی را پیش می برد. دیترویت در کوارتر دوم فاصله امتیازات را تا 16 کاهش داد اما هرگز نتوانست از آن فراتر رود، از طرفی، میلواکی نیز اختلاف امتیازات را در طول بازی همواره افزایش می داد تا جایی که نیمه اول با 33 امتیاز اختلاف 43-70 به پایان رسید و در نقطه ای از بازی برتری میلواکی بر حریف حتی به 41 امتیاز نیز رسید.

دیدار بعدی دو تیم چهارشنبه در میلواکی برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای