پیروزی اورلاندو مجیک بر دیترویت پیستونز با پرتاب تمام کننده اوان فورنیر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب اورلاندو مجیک با نتیجه 109-107 دیترویت پیستونز را مغلوب کرد.

دی جی آگوستین با کسب بالاترین امتیاز این رقابت یعنی 26 امتیاز و همچنین 8 پاس گل بازی خوبی به نمایش گذاشت. او در سه دقیقه پایانی باعث پیش افتادن اورلاندو مجیک با اختلاف 8 امتیاز شد اما دیترویت با 3 پرتاب آزاد رجی بولک در 2.5 ثانیه پایانی، بازی را به تساوی کشاند. نهایتا همکاری به موقع آرون گاردن و فورنیر در ثانیه آخر به شوت فلوتر فورنیر و پیروزی اورلاندو مجیک انجامید.

لوک کنارد 16 امتیاز و آندره دروموند 14 امتیاز و 15 ریباند برای دیترویت کسب کردند. بلیک گریفین شب آرامی را پشت سر گذاشت و 15 امتیاز و 5 پاس گل به ثبت رساند.

نیکولا ووکچویچ با 22 امتیاز، 11 ریباند و 4 پاس گل بازی خوبی برای اورلاندو ارائه داد و آرون گاردن نیز با آماری نزدیک به آمار ووکچویچ در پیروزی تیمش نقش آفرینی کرد.  

اورلاندو در نیمه اول 14 بار از حریف پیش افتاد اما فاصله امتیازات دو تیم در نیمه دوم همواره اندک بود و امکان پیش افتادن هر دو تیم در هر لحظه وجود داشت.

اورلاندو با این برد به شانزدهمین پیروزی خود در این فصل دست یافت و در تعداد پیروزی ها با پیستونز برابر شد. در حال حاضر پیستونز در رتبه هشتم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و اورلاندو با یک پله پایین تر نهم جدول است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای