پیروزی تیمبرولوز بر شیکاگو با بازگشت پیروزمندانه دریک رُز


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار چهارشنبه شب رقابت های ان بی ای، مینه سوتا تیمبرولوز موفق شد با نتیجه 119-94 شیکاگو بولز را شکست دهد.

کارل آنتونی تاونز و تاج گیبسون با شروع طوفانی خود برای تیمبرولوز، اختلاف امتیازات را در نیمه نخست به 23 رساندند تا این تیم با نتیجه 60-37 با خیالی آسوده بازی را ادامه دهد.

دِریک رز، گارد راس تیمبرولوز، با یک بازگشت پیروزمندانه به شیکاگو 24 امتیاز و 8 پاس گل برای تیمبرولوز به ارمغان آورد. او که در سال 2011 برنده جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای شده بود در طول این دیدار بسیار مورد توجه تماشاچیان قرار گرفت و جمعیت او را با عنوان “برنده جایزه” تشویق می کردند. دریک پس از مسابقه گفت: “فقط لبخند می زدم…این تشویق خیلی برایم ارزش داشت.”

در رقابتی دیگر از بازی های چهارشنبه شب ان بی ای، سن آنتونیو اسپرز میهمان خود دنور ناگتس را با نتیجه 111-103 مغلوب کرد. دنور ناگتس با این نتیجه در جایگاه دوم جدول کنفرانس غرب قرار گرفت جایی که گلدن استیت واریرز رتبه اول جدول را به خود اختصاص داده است. اسپرز در 6 بازی اخیر خود 5 بازی را برده و در حال حاضر رتبه هشتم جدول را داراست.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: بین اسپورت