پیروزی حساس و حیاتی سلتیکس بر پیسرز با هنرنمایی جیسون تیتوم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جمعه شب دیداری مهم بین دو تیم بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز برگزار شد که طی آن سلتیکس به یک پیروزی خارج از خانه با نتیجه 97-117 دست یافت و جایگاه چهارم کنفرانس شرق را به خود اختصاص داد.

جیسون تیتوم 22 امتیاز و گوردون هیوارد 21 امتیاز برای سلتیکس کسب کردند و کایری اروینگ نیز 17 امتیاز افزود. آرون بینس نیز با 11 امتیاز و 11 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند.

جیسون تیتوم

برای پیسرز (33-47) که از 11 بازی اخیر خود 8 شکست را تجربه کرده، بیشترین امتیاز را مایلز ترنر (15 امتیاز) به دست آورد. این تیم اکنون در جایگاه پنجم کنفرانس شرق قرار دارد و برای پایان دادن به فصل معمول خود، یکشنبه یک بازی در خانه مقابل بروکلین نتس انجام خواهد داد و سه شنبه طی یک دیدار خارج از خانه به مصاف آتلانتا هاوکس خواهد رفت. بوستون نیز با انجام دیداری خانگی در مقابل اورلاندو مجیک در روز یکشنبه و بازی با واشنگتن ویزاردز در روز سه شنبه به فصل معمول پایان خواهد داد.

سلتیکس در این دیدار شروعی کُند و تدریجی داشت و در کوارتر اول 24-27 عقب افتاد، اما در کوارتر دوم شتاب گرفت و با گرفتن 34 امتیاز، نیمه اول را 47-58 به سود خود پایان داد.

بوستون در کوارتر سوم نیز به بازی هجومی خود ادامه داد و فاصله امتیازات را به 18 رساند و با برتری 74-91 به استقبال کوارتر چهارم رفت. در کوارتر پایانی، جیسون تیتوم با دانک های متوالی بازی درخشانی به نمایش گذاشت و فاصله خود با حریف را افزایش داد.

بوگدانوویچ، فوروارد پیسرز، که در بازی های اخیر به طور میانگین 21.5 امتیاز در هر بازی به ثبت رسانده بود، در این بازی تنها چهار امتیاز کسب کرد. دومانتاس سابونیس و تایریک ایوانز نیز هریک 12 امتیاز افزودند.

با این برد، سلتیکس (32-48) برابری موقعیت خود با پیسرز را شکست و جایگاه چهارم را صرفا از آنِ خود کرد تا در بازی های پلی آفِ پیش رو از مزیت میزبانی نیز بهره مند باشد. تعداد برد و باخت های این تیم در بازی های خارج از خانه در این فصل اکنون 20-20 شده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای