پیروزی دلچسب مهرامی ها در خانه

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم های بسکتبال مهرام و اکسون تهران در دربی تهران امروز از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند . اکسونی ها در این بازی شروع خوبی داشتند و توانستند به امتیاز های مهمی برسند . این دیدار در کوارتر نخست بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و با درخشش بازیکن خارجی اکسون هم حساسیت بیشتری داشت. دیدار جذاب ۲ تیم در کوارت. نخست در نهایت با نتیجه ۱۷ – ۱۶ به سود اکسونی ها به پایان رسید.

این دیدار در کوارتر دوم هم نزدیک بود . شاگردان آبکناری اما در ابتدا بهتر بودند و امتیاز های بیشتری هم گرفتند این روند اما خیلی ادامه دار نبود و مهرامی ها به سشرعت به جریان مسابقه برگشتند و بازی را در دست گرفتند. این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۵ – ۱۳ یه سود مهرامی ها به پایان رسید.

بازی در کوارتر سوم جالب دنبال شد . مهرامی ها با ضربات ۳ امتیازی و دقیق نیکخواه بهرامی توانستند از حریف فاصله بگیرند . این برتری تا اخر این کوارتر حفظ شد و در نهایت این بازی با نتیجه ۲۸ – ۱۵ در کوارتر سوم به سود مهرام به پایان رسید. همان طور که انتظار می رفت بازی در کوارتر چهارم حساس تر بود . ۲ تیم تلاش زیادی داشتند تا شرایط را به سود خودشان رقم بزنند و همین در نتیجه حملات سرعتی و بازی با دقت تری را در پی داشت . حملات شاگردان ابکناری نتیجه را نزدیک تر کرد جدال حساس دو‌ تیم‌ با بازگشت اکسون‌به بازی بیشتر هم بود بازی در لحظات پایانی حساس بود و در نهایت ۷۲-۶۸ به سود مهرام تمام شد .