پیروزی راه یاب ملل در اراک / سپاهان مغلوب شهرداری ارومیه

بازی های معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز با سه بازی پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دیدارهای معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری سه دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد در یکی از مهم‌ترین این دیدارها که به میزبانی اراکی ها برگزار شد راه یاب ملل مریوان موفق شد با نتیجه سه بر یک برنده بازی باشد تا دومین برد خود را در رقابت‌های این فصل به دست آورد آنها حالا امیدوارند تا بتوانند از انتهای جدول فاصله بگیرند.

تیم والیبال سپاهان اصفهان در یکی از مهمترین دیدارهای امروز میزبان شهرداری ارومیه بود. شاگردان محمدی راد که تاکنون تنها یک بار در رقابت‌های لیگ برتر داشتند امروز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شاگردان پیمان اکبری شدند و دومین شکست این فصل خود را تجربه کنند ارومیه ای ها هم با این پیروزی توانستند جایگاهشان را در جدول رده‌بندی بهتر کنند آنها همین چند روز پیش بود که با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهردار یزد گذشته بودند.

کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی هم در این هفته با نتیجه سه بر صفر از سد فولاد سیرجان ایرانیان گذشت شاگردان عطایی همین چند روز پیش بود که توانسته بودند در مصافی بزرگ با نتیجه سه بر دو پیکان را شکستند آنها هم حالا شرایطشان بهتر شده از دو تقریباً جایگاه جانبه در میان ۸ تیم برتر جدول رده‌بندی بهتر کردند.