پیروزی راکتس بر رپترز /افزایش رکورد جیمز هاردن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته پانزدهم رقابتهای ان بی ای، دیداری بین دو تیم هیوستون راکتس و تورنتو رپترز برگزار شد که در آن راکتس تیم میزبان توانست حریف را با نتیجه 119-121 مغلوب کند و از ابتدا تا انتهای بازی تیم برتر میدان باشد.

جیمز هاردن با این برد، تعداد بازی های 30+ امتیازی متوالی خود را به 22 افزایش داد. او در این دیدار نیز با کسب 35 امتیاز همچون گذشته برای تیمش موثر واقع شد.

هاردن سعی کرد همچون دیدارهای قبل، از پشتِ منطقه سه امتیازی رپترز را تحت فشار بگذارد، اما از 13 پرتاب خود 11 تا را از دست داد. او بیشتر امتیازات خود در این بازی را از پرتاب فلوتر و پرتاب های آزاد به دست آورد و بر خلاف پرتاب های سه امتیازی، هر 15 پرتاب آزاد را به گل تبدیل کرد.

این اولین بار بود که راکتس از آغاز این ماه توانست به بردهای پیاپی دست یابد . رپترز نیز از اواسط ماه دسامبر برای اولین بار به باخت های پیاپی تن در داد.

اریک گوردون با دو پرتاب آزاد خود نتیجه را 108-119 به سود راکتس کرد اما رپترز هم تسلیم نشد و چندین امتیاز متوالی کسب کرد تا فاصله امتیازات را کاهش دهد.

کوای لئونارد 32 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس گل برای رپترز به ثبت رساند اما با از دست دادن یک پرتاب سه امتیازی در انتهای بازی، پیروزی را به راکتس تقدیم کرد.

کنت فرید توانست با 21 امتیاز و 14 ریباند در این دیدار دبل دبل کند. گوردون، پی جی تاکر و آستین ریورز به ترتیب 24، 18، و 13 امتیاز به امتیازات هیوستون افزودند. هاردن در خصوص عملکرد کنت گفت : ” او انرژی را که همه ما منتظرش بودیم به این بازی آورد.”

راکتس یکشنبه شب به مصاف اورلاندو خواهد رفت و رپترز با دالاس مسابقه خواهد داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای