پیروزی راکتس بر سانز و ارتقای رکوردهای جیمز هاردن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دوشنبه شب در دیدار دیگری از رقابت های ان بی ای، هیوستون راکتس در مقابل فینیکس سانز قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه 110-118 شکست دهد.

جیمز هاردن در این دیدار رکورد بازی های متوالی 30+ امتیازی خود را به 27 رساند. این رکورد سومین رکورد طولانی تاریخ ان بی ای است و رکوردهای اول و دوم به ویلت چمبرلین تعلق دارد.  این بیستمین بازی 40+ امتیازی هاردن نیز بود.

هاردن 44 امتیاز، 8 ریباند، 6 پاس گل  و 3 توپ ربایی را به ثبت رساند. او از 26 شوتِ در حین بازی 15 تا را گل کرد و از 11 پرتاب آزاد نیز 9 تا را داخل سبد انداخت.

سانز با این نتیجه یازدهمین باخت متوالی خود را تجربه کرد و با کسب بدترین نتیجه فصل در قعر جدول کنفرانس غرب قرار گرفت.

 ستاره هیوستون در نیمه اول 22 امتیاز گرفت و تنها بازیکن راکتس بود که پیش از آغاز نیمه دوم به امتیاز دو رقمی دست یافت. راکتس در نیمه دوم بازی هجومی متوازن تری به نمایش گذاشت که در آن کنت فرید با 17 امتیاز و 14 ریباند توانست دبل دبل کند؛ جیمز انیس 13 امتیاز گرفت و کریس پل 18 امتیاز و 5 توب ربایی را به ثبت رساند.

راکتس در این بازی هرگز عقب نیفتاد. دو تیم در کوارتر دوم با پرتاب سه امتیازی جمال کرافورد یک بار به تساوی 38 رسیدند اما 5 دقیقه بعد راکتس با پرتاب سه امتیازی آستین ریورز به برتری دو رقمی دست یافت و نتیجه را 46-57 کرد.

برای سانز، جکسون 25 امتیاز، و کلی اوبر بازیکن ذخیره 23 امتیاز افزود. دی آندره آیتون، بازیکن سنتر تازه کار، 15 امتیاز و 11 برد، و دوین بوکر 19 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس گل برای سانز به ثبت رساندند.  

با این نتیجه، هیوستون راکتس تیم پنجم و فینیکس سانز تیم پانزدهم و آخر جدول کنفرانس غرب هستند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای