پیروزی راکتس بر پیسرز / چهارمین بازی امتیاز 40+ امتیازی هاردن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بامداد امروز (شنبه) هیوستون راکتس توانست در تویوتا سنتر بر میهمان خود ایندیانا پیسرز با نتیجه 102-111 چیره شود و روند بردهای پیاپی خود را به چهار پیروزی برساند و به روند بردهای چهارگانه پیسرز پایان دهد. 

هاردن در این فصل به طور متوسط در هر دیدار 38 امتیاز گرفته و برای چهارمین بار در شش بازی امتیاز 40+ کسب کرد. او در این دیدار نیز با 44 امتیاز به یاری تیم پر از مصدوم خود شتافت. راکتس در این دیدار بدون اریک گوردون، کلینت کاپلا و دانیوئل هاوس بازی کرد.

امتیازآورترین بازیکنان

جیمز هاردن با 44 امتیاز، 8 ریباند، پنج پاس گل و 4 توپ ربایی بازی خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. راسل وستبروک شوت ها و لی آپ های متعددی را از دست داد؛ با این حال، کار خود را با 17 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس گل پایان داد و در مجموع آمار قابل قبولی به جا گذاشت.

برای ایندیانا، دومانتاس سابونیس با 18 امتیاز و 13 ریباند توانست دبل دبل کند.

نیمه نخست

راکتس هر دو کوارتر اول و دوم را با نتایج 22-26 و 27-28 برد و نیمه اول را 49-54 به سود خود پایان داد.

نیمه دوم

در ادامه، ایندیانا تلاش کرد با حملات خود و مهار هاردن از فاصله بکاهد اما با 10 امتیازی که بن مكليموری در کوارتر سوم گرفت، مانع پیش افتادن پیسرز شد و اگرچه این تیم به برتری 26-30 در این کوارتر رسید اما همچنان از حریف خود عقب بود. راکتس در اواسط کوارتر چهارم با کسب 12 امتیاز متوالی، فاصله امتیازات را دو رقمی کرد و نهایتا با برد 23-31 در کوارتر پایانی، به پیروزی رسید.

در حال حاضر، هیوستون راکتس (3-9) بعد از لس آنجلس لیکرز در جایگاه دوم کنفرانس غرب قرار دارد و ایندیانا پیسرز (5-7) رتبه ششم جدول کنفرانس شرق است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت